شهرداری‌ها از ساخت‌وسازهای غیر مجاز جلوگیری کنند

معاون منابع انسانی دادگستری لرستان با بیان اینکه در برخی موارد پلیس ساختمان با متخلفین به موقع برخورد نمی‌کند، گفت: شهرداری‌ها باید با کمک دستگاه قضایی جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز را بگیرند.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۷۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رحیم عزیزی  امروز در جلسه هم اندیشی فرمانداران و شهرداران، ضمن اشاره به عدم توجه به خدمات شهری برای معلولین گفت: متاسفانه به مسأله معلولین در امر معبرسازی و ساده سازی عبور و مرور آنها توجه نمی‌شود.

وی افزود: قانون‌مداری در بحث ساخت و ساز در شهرها باید نهادینه شده و تمام موازین شهرسازی در ساخت و سازها باید رعایت شود.

معاون منابع انسانی دادگستری لرستان با اشاره به این مطلب که متاسفانه در برخی موارد پلیس ساختمان با متخلفین به موقع برخورد نمی‌کند،گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز یک شبه انجام نمی‌شود که نتوان جلوی آنها را گرفت و در موارد تخلف پلیس ساختمان باید به موقع و قاطع وارد عمل شود.

وی در ادامه به عدم شاخص واحد در تعیین ضرایب تخلف در شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها با کمک دادگستری باید با تخلف شهروندان در ساخت‌و‌ساز معابر و عدم توجه به حقوق سایر شهروندان و همچنین ساخت‌وسازهای غیرمجاز و خطرناک با قاطعیت و بدون اغماز وارد عمل شوند.

عزیزی با اشاره به خطرناک بودن بعضی آرا که مجوزی برای ثبت مالکیت بعضی افراد سود جو در حقوق عمومی است گفت: اعضای کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها  باید به جدیت نسبت به صدور رای به تخریب در مواردی که ساخت و ساز به حقوق عمومی تجاوز کرده است، اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات