مسئول اجرایی سازمان بسیج در گفت و گو با «بسیج»:

روز به روز شاهد پیشرفت حرکت بسیج مردمی در کشور هستیم

سردارمحمدی گفت: امام خامنه ای در دیدار بسیجیان فرمودند که دستگاه های کشور موظف به همکاری با بسیج، اردوهای جهادی و اردوهای راهیان نور هستند و این فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی باید الویت مسئولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۰۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

سردارپاشامحمدی مسئول اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه روز به روز شاهد پیشرفت و ترقی حرکت بسیج مردمی در کشور هستیم، گفت: رزمایش اقتدار بسیج با حضور بسیجیان مشتاق سراسر کشور در استادیوم آزادی برگزار شد و در این دیدار یک صدهزار نفری بسیجیان با امام خامنه ای، بار دیگر شاهد اقتدار و قدرت بسیج بودیم و امام خامنه ای در این دیدار صمیمی، بسیج را یکی از برکات انقلاب اسلامی توصیف نمودند.


وی ادامه داد: امام خامنه ای در دیدار بسیجیان فرمودند که دستگاه های کشور موظف به همکاری با بسیج، اردوهای جهادی و اردوهای راهیان نور هستند و این فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی باید الویت مسئولان قرار بگیرد.


سردار محمدی تاکید کرد: بسیج، شکوه و جلوه ای از انقلاب اسلامی است و اگر امروز می بینیم که بسیج در قله های پرافتخار عرصه های مختلف موفقیت های بیکرانی را کسب نموده است، همه اش از برکات انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات