بازدید از نمایشگاه‌های صنایع دستی و کارگاه تاب آوری بانوان در شهیدیه

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی و نیز کارگاه تاب آوری بانوان در شهیدیه بازدید نمود.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۹۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به همراه مسئولین شهرستان میبد از نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی در بفروئیه و مجموعه شاه عباسی و نیز کارگاه تاب آوری بانوان در شهیدیه بازدید نمودند و خلاقیت و توانمندی بانوان میبدی را در حوزه‌های صنایع دستی و برپایی کارگاه‌های تاب آوری ستودند.
گفتنی است، طرح تاب آوری طرحی است، که افرادی تحت آموزش قرار می‌گیرند و به به عنوان تسهیلگر در محلات انتخاب می‌شوند که به دنبال آن با شناسایی مشکلات و آسیب‌های محلات و نیاز‌هایی که دارند به افراد در بروز توانمندیهایشان و استفاده از پتانسیل‌های آن‌ها کمک می‌کنند.
لازم به ذکر است، فهیمه برزگری به عنوان مشاور خانواده با تشکیل کلاس‌های مهارت زندگی و فرزند پروری و نیز به عنوان یک تسهیلگر در محلات مختلف میبد، در تلاش است که بانوان به سمت و سوی خود باوری و استفاده از ظرفیت‌های خود سوق دهد.
نمایشگاه تاب آوری شهیدیه حاصل زحمات وی و جمیله سقایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنت الهدی از پایگاه‌های تحت نظارت خدیجه الکبری میبد بود که با همکاری بانوان برگزار شد و مورد بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و مسئولین میبد نیزقرار گرفت.
ارسال نظرات