رئیس بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) خبر داد:

اعزام تیم پزشکی برای ارائه خدمات رایگان تخصصی در مراسم اربعین کربلا

خبرگزاری بسیج: یک تیم پزشکی و تخصصی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی به زائران اربعین از بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) به کربلای معلی اعزام می شود.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۷۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر ولید دنده بر، رئیس بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) با اشاره به عشق و علاقه پرسنل بیمارستان برای حضور در مراسم راهپیمایی شکوهمند اربعین گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته تیم پزشکی و تخصصی این بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران مضجع شریف حضرت سیدالشهدا(ع) به کربلا اعزام می شود

وی افزود: تلاش کرده ایم که هر سال نسبت به سال های قبل با قدرت و قوی تر ظاهر شویم و نیروهای جدیدتری به مراسم اربعین اعزام کنیم اما امسال با توجه به افزایش نرخ ارز و به تبع آن افزایش نرخ روادید به کشور عراق و بالا بودن نرخ بلیط هواپیما، تعداد خادمان پزشکی این مرکز خیریه درمانی در مراسم اربعین به 24 نفر کاهش پیدا کرده و اعزام آنها نیز از طریق زمینی انجام خواهد شد.

 دنده بر، با اشاره به محدودیت های دارویی بر اثر شرایط خاص ماه اخیر در داخل کشور، خاطرنشان کرد: یک سری نیازهای اساسی و ضروری و داروهای مورد نیاز بیماران در حد توان تهیه کرده ایم که به درمانگاه آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) ارسال می شود.

رئیس بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) گفت: تیم تخصصی پزشکی ویژه مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حرم تا حرم (نجف تا کربلا) 29 مهر ماه از طریق مرز مهران به کربلا اعزام می شود.

وی افزود: پزشکان و متخصصان خانم در صحن حضرت ابوالفضل العباس (ع) مستقر می شوند و پزشکان آقا نیز در فاصله 70 متری حرم حضرت عباس(ع) به زائران خدمات ارائه می کنند. دکتر دنده بر، اظهار داشت: تیم پزشکی اعزامی از بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) متشکل از تخصص های طب اورژانس، متخصصان قلب، جراحی، زنان و پزشکان عمومی، پرستار، امدادگر و کارشناس هوشبری است.

 

 

ارسال نظرات