حضور پررنگ بسیجیان باقر شهر در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه بسیج کارمندان ناحیه مقاوت بسیج روح اله (ره) باقرشهر از حضور گسترده بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر در رزمایش بزرگ اقتدا عاشورایی بسیجیان در استادیوم آزادی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۶۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

 به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر؛ داریوش علی حیدری با تقدیر از شهردار و شورای اسلامی برای همکاری شایسته آنها در میزبانی بسیجیان در ساختمان شهید باکری و مساعدت در اعزام آنها به محل انجام رژه ، این نمایش اقتدار را بیعت دوباره بسیجیان با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست .

حضرت آیت الله خامنه ای ، مقم معظم رهبری و فرمانده کل قوا در این مراسم با تقدیر از حضور شایسته و پررنگ بسیجیان درهمه عرصه ها، گفت: این اجتماع عظیم امروز و این جمعیت جوان و پرشور و بسیجی، یادآور اجتماع در همین عرصه و ورزشگاه در دهه۶۰ است که آن جوانها رفتند و به پیروزی رسیدند و ان‌شاءالله شما هم در عرصه‌هایی که در پیش رو دارید به پیروزی کامل خواهید رسید.

این جلسه بزرگ در موقعیت بسیار حساسی تشکیل شده است. موقعیت کشور، موقعیت منطقه و جهان، موقعیتهای حساسی است؛ بخصوص برای ما ملت ایران. حساسیت از این جهت که از یک طرف عربده‌کشی‌های سران استکبار و سیاست‌های آمریکای جهان‌خوار و از یک طرف قدرت‌نمایی جوان‌های مؤمن و پیروزی‌های پیاپی در میدان‌های مختلف و از یک طرف مشکلات اقتصادی کشور و تنگی معیشت بخش بزرگی از مردم ضعیف کشور و از طرفی حساس شدن و به تکاپو افتادن نخبگان کشور که این وضعیت آنها را حساس کرده و به تکاپو و تلاش فکری و عملی وادار کرده است.

کشور بخاطر وجود مشکل از خمودگی و بی‌عملی درآمده است و خیلی‌ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیفه می کنند و سرگرم تلاش می‌شوند.

علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر با تقدیر از بسیجیان باقرشهری و فرماندهی آنها که در این مراسم حضور داشتنند گفت : به نظر می رسد تنها راه رقابت در این کشمکش جهانی متوسل شدن به اراده و عزم مردمی است و این نکته ای است که به بهترین شکل ممکن در جمهوری اسلامی ایران با عنوان بسیج و با ویژگی های منحصر به فرد خود که برتری فوق العاد های را به بسیج مردمی در کشور ایران بخشیده محقق و متبلور گشته است، زیرا وجود این وی‍ژگی ها مجموع های را فراهم نموده که با اتکا به قدرت الهی و اعتقاد به باور های اسلامی قادر است در هر صحن های که ضرورت داشته باشد اعم از نظامی، فرهنگی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی وارد عمل گردد.

بنابراین می توان برای این حضور ارزشمند دو نقش عمده را قائل شد که هر یک خود دارای زیرمجموعه های جداگانه است.

شهردار باقر شهر در ادامه با اشاره به حضور بانوان بسیجی در این رزمایش ، حضور آنها را همواره بهترین مسیر برای تربیت نسلی بسیجی دانست چرا که آنان الگوهای فرزندان خود هستند و مسیر آنها بهترین سیره برای فرزندانشان است.

ارسال نظرات