خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

انجام صحیح وظایف نشان از ایمان قوی ماموران نیروی انتظامی دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: انجام صحیح وظایف نشان از ایمان قوی ماموران نیروی انتظامی دارد.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۴۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در دیدار جمعی از فرماندهان و نیروهای انتظامی و مرزبانی آذربایجان غربی اظهار کرد: از نظر ایمان و اعتقاد انصافاً نیروهای پلیس نسبت به سایر مجموعه ها در مقام های بالایی قرار دارند، چرا که تهدید مسائل دنیوی و نفسانی برای شما خیلی بیشتر از سایر مجموعه هاست اما مقاومت شما و انجام صحیح کارها نشان از ایمان و اعتقاد قوی شما است.

وی ادامه داد: آمارها و گزارشات سردار موجب دلگرمی و افتخار برای انسان و نشان دهنده حجم بالای کار نیروهای انتظامی و مرزبانی است.

این مسئول گفت: طبق مطالعات صورت گرفته در بین پلیس های دنیا، نیروی انتظامی ایران از جهت اعتقاد و باور دینی در رتبه اول دنیا قرار دارد، در سایر کشورها بیشترین کاری که پلیس ها انجام می دهند تأمین امنیت مردم و راضی نگه داشتن بزرگان حکومت خود است اما در کشور ما نیروهای انتظامی جلب رضایت خداوند و استقرار احکام الهی را در کارهای خود مد نظر قرار می دهند.

تلاش برای جلب رضایت خداوند بزرگترین امتیاز پلیس در کشور ماست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تلاش برای جلب رضایت خداوند بزرگترین امتیاز و بزرگترین تفاوت نیروهای انتظامی کشورمان با سایر پلیس های کشورهای دیگر است، اکنون بیشترین هدف نیروی انتظامی انجام کارهای مثبت و اثباتی است و ارزش کارهای اثباتی آن ها خیلی بیشتر از ارزش کارهای بازدارنده است، لذا به خاطر همین در آمارهای قطعی نیروی انتظامی از نظر جلب رضایت و مورد اعتماد بودن در ردیف اول دنیا قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه گفت: از نظر ایمان و اعتقاد انصافاً نیروهای پلیس نسبت به سایر مجموعه ها در مقام های بالایی قرار دارند، چرا که تهدید مسائل دنیوی و نفسانی برای شما خیلی بیشتر از سایر مجموعه هاست اما مقاومت شما و انجام صحیح کارها نشان از ایمان و اعتقاد قوی شما است.

امام جمعه ارومیه در ادامه گفت: ما در دنیایی زندگی می کنیم که به اعتقاد همه ما این دنیا گذرا و محل امتحان است، لذا اگر هر یک از شما این باور را در وجود خود بیشتر تربیت کنید مشکلات برای شما آسان تر خواهد بود و تحمل سختی ها و استرس های کاری راحت تر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات