خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی خبر داد

احداث واحد مسکونی برای مددجویان سردشت

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی از احداث واحد مسکونی برای مددجویان سردشت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۳۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار شهروز حیدریان در آئین بازدید از پروژه های در دست اقدام این سازمان اظهار کرد: به زودی 14 واحد مسکن مددجویان توسط بسیج سازندگی در سردشت به بهره برداری می رسد.

 وی با بیان اینکه سپاه شهداء استان خانه‌های مسکونی مقاوم برای مددجویان در سردشت احداث می‌کند، ادامه داد: این پروژه‌ها دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و حداکثر تا پایان سال این واحدها را به مددجویان تحویل می‌دهیم.

سرهنگ حیدریان با اشاره به اینکه این واحدها در مناطق مرزی به صورت مسکونی در دست احداث است، تصریح کرد: بیش از یک میلیارد تومان اعتبار پروژه ها می باشد که از محل اعتبارات سپاه شهداء استان تامین می شود.

این مسئول با بیان اینکه همه ملزومات موردنیاز را در ساختمان های در دست احداث قرار می دهیم، بیان کرد: این واحدها با استانداردهای بنیاد مسکن و نظارت کارشناسان بنیاد مسکن ساخته شده و مهندسان فنی و ناظر نیز در روند احداث حضور دارند.

در این بازدید سرهنگ نجفی مسئول بازرسی سپاه سردشت با بیان اینکه درحال حاضر مسکن یکی از دغدغه‌های اکثر مردم جامعه به ویژه خانواده‌های تحت پوشش و مددجو است، افزود: سپاه سردشت اقدامات مطلوبی در جهت رفاه حال این عزیزان انجام داده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات