فرمانده سپاه بانه؛

هدف اصلی رزمایش " امنیتی محرم " ارزیابی آمادگی نیروها، «تثبیت و تقویت» امنیت پایدار در استان کردستان است

سرهنگ یوسف معروفی در حاشیه رزمایش محرم در ارتفاعات شاهو کامیاران گفت: ارزیابی آمادگی نیروها، «تثبیت و تقویت» امنیت پایدار در استان کردستان از اهداف این رزمایش است.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۴۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یوسف معروفی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم در ارتفاعات شاهو کامیاران ابراز کرد: پاسداری از این انقلاب یک ارزش و افتخار ماندگار است و امروز رزمندگان اسلام در این دیار هر آنچه را که در توان دارند برای دفاع از کشور خود در طبقه اخلاص گذاشتند و همین امر مهم هم سبب شده که کسی فکر تجاوز به خاک ایران را حتی در ذهن هم نپروراند.

معروفی تصریح کرد: امروز همه شاهد هستند که ایران اسلامی در منطقه غرب آسیا یک جزیره ثبات است و برخورداری آن از امنیت بالا و شرایط مستحکم و مقتدر به رغم حوادث و رخداد‌های پیرامونی و توطئه‌های نظام سلطه و استکبار در منطقه، واقعیتی است که مورد اذعان دوست و دشمن قرار دارد.


وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و آحاد ملت ایران همه در تلاشند تا امنیت پایدار در کشور حفظ و بستر‌های دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن تقویت شود که این رزمایش گوشه‌ای از آن است.


معروفی یادآور شد: امنیت منطقه مرهون راهبرد بومی کردن امنیت این منطقه است و امروز تلاش کلیه نیرو‌ها برای امنیت کردستان زبانزد است.


سرهنگ معروفی همچنین در مورد رزمایش افزود: علاوه بر ارزیابی آمادگی نیروها، «تثبیت و تقویت» امنیت پایدار در استان کردستان از مهم‌ترین هدف رزمایش محرم است. در این رزمایش با نشان دادن وحدت تمامی اقشار مردم به دشمنان ایران اسلامی بار دیگر ایستادگی و مقاومت مردم ایران عزیز را به جهانیان ثابت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات