مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران:

هفته کودک در مازندران با یاد کودک شهید حمله تروریستی اهواز

ولیپور به همزمانی هفته کودک به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: طی حمله ناجوانمردانه تروریست‌های تکفیری به مردم کشور و شهادت محمد طاها اقدامی کودک چهار ساله اهوازی فرصت و مناسب دانستیم تا با نگاه و هدف ترویج فرهنگ دفاع و شهادت، ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را هم در این ایام با کودکان خود به یاد و نام آن شهید ۴ ساله تمرین و یادآوری کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۶۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آرزو ولی‌پور امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: هفته کودک فرصت خوبی است تا بیشتر و با دقت بهتری به کودک و نوجوان توجه شود و این گروه سنی به شدت نیاز به توجه و خوراک فکری و فرهنگی دارند.

وی افزود: برنامه‌های متعدد، خلاق و پر مخاطبی در بخش‌های کودک کتابخانه‌های عمومی استان در طی سال به ویژه هفته کودک جریان دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به همزمانی هفته کودک به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: طی حمله ناجوانمردانه تروریست‌های تکفیری به مردم کشور و شهادت محمد طاها اقدامی کودک چهار ساله اهوازی فرصت و مناسب دانستیم تا با نگاه و هدف ترویج فرهنگ دفاع و شهادت، ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را هم در این ایام با کودکان خود به یاد و نام آن شهید ۴ ساله تمرین و یادآوری کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه در این هفته برنامه‌های فرهنگی خود مشق ایستادگی، مقاومت و شهادت را تمرین خواهیم کرد، تصریح کرد: در کنار برنامه‌های مختلف و شاد، کار ویژه‌ای برای بصیرت کودکان و در راستای شهادت کودک چهار ساله اهوازی در تمام کتابخانه‌ها انجام می‌شود.

ولی‌پور بیان کرد: در پایان با جمع‌آوری آثار و گردآوری مجموعه در قالب هدیه ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی استان به خانواده این کودک تقدیم می‌شود.

وی کارگاه قصه درمانی، ایستگاه نقاشی، نمایشگاه کتاب کودک در کتابخانه، حافظ‌خوانی، مسابقه قصه‌گویی خلاق، جشن بزرگ هفته کودک، باشگاه کتاب‌خوانی رده کودک و نوجوان و جمع‌خوانی کتابخوانی کودک را از جمله برنامه‌های هفته کودک دانست.

برنامه‌های هفته کودک کتابخانه‌های عمومی مازندران با یاد شهید چهار ساله حادثه تروریستی اهواز از ۱۴ تا ۲۰ مهر در کتابخانه‌های عمومی مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها