مرحله نهایی رزمایش «محرم» در منطقه کامیاران آغاز شد

مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم صبح امروز با رمز « یا ابا عبدالله الحسین » در ارتفاعات شاهو منطقه کامیاران آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۱۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم صبح امروز با رمز «یا ابا عبدالله الحسین» در ارتفاعات شاهو منطقه کامیاران آغاز شد.

پیام این رزمایش برای دوستان صلح و امنیت و آرامش است و پیام آن برای دشمنان این است که رزمندگان و دلاورمردان با صلابت و اقتدار از مرز‌های ایران اسلامی دفاع می‌کنند و اجازه تعدی را به ضدانقلاب نمی‌دهند.


سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اینکه قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان و سپاه بیت‌المقدس تحت امر قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و نیروی زمینی است براساس ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح به قرارگاه حمزه سیدالشهدا، رزمایش دفاعی امنیتی «محرم» امروز در حال برگزاری است.


وی گفت: مرحله نخست این رزمایش در کردستان از ۵ روز گذشته آغاز شده و امروز مرحله نهایی آن به انجام می‌رسد.


سردار رجبی با بیان اینکه در موقعیت شاهو شاهد اجرای قدرتمند رزمایش امنیتی محرم توسط رزمندگان استان کردستان هستیم افزود: در این رزمایش شاهد استفاده از متنوع‌ترین اقدامات تاکتیکی، سلاح، تجهیزات و جنگ افزار‌ها توسط نیرو‌ها هستیم.


امنیت پایدار مردمی جزو اولویت‌های سپاه کردستان است

وی ادامه داد: گرچه هدف از این رزمایش آموزش، ارزیابی آمادگی نیروها، آمادگی بکارگیری، مهارت و قابلیت‌های جمعی، فردی و رسته‌ای نیرو‌ها است، اما هدف اصلی تثبیت و تقویت امنیت پایدار در استان کردستان است.


سردار رجبی با بیان اینکه تامین، تثبیت و تقویت امنیت پایدار مردمی جزو اولویت‌های سپاه کردستان و این رزمایش محرم است، افزود: همه تحرکات دشمن را رصد و همه نوع آمادگی لازم برای مقابله با دشمنان را پیش‌بینی می‌کنیم.


شهدای پیشمرگ کردستان با خون خود امنیت را به این مناطق هدیه داده اند


همچنین سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) نیز پیرامون برگزاری رزمایش "محرم" اظهار داشت: مردم و جوانان غیور استان کردستان سال‌های متمادی در کنار رزمندگان اسلام همیشه حاضر به مبارزه بوده اند و با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، پیشمرگان کرد بصورت فعال برای مبارزه با عوامل ضد انقلاب حاضر و آماده هستند که این مهم نشانگرحضور فعال و حماسی مردم و بسییجان این استان در فراخوان سراسری نیرو‌های بسیج می‌باشد.


وی تاکید کرد: شهدای پیشمرگ کردستان با خون خود امنیت را به این مناطق هدیه داده اند و همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم.


سردار اصانلو در پایان خاطرنشان کرد: در حقیقت شهدای این مناطق جزو شهدای شاخص کشور هستند که در راه دفاع از انقلاب اسلامی خون خود را هدیه کرده اند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات