خطیب نماز جمعه خضرآباد:

سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان، باطل کننده همه نقشه‌های دشمنان بود

امام جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه مسجد روستای شرب العین، گفت: سخنرانی عزت آفرین و با صلابت رهبر فرزانه انقلاب در این اجتماع عظیم، منسجم و مصمم جوانان باطل کننده همه نقشه‌های دشمنانی بود که به تضعیف کشاندن ما را در برنامه‌های خود ایمان داشته اند.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۳۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه مسجد روستای شرب العین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع ۱۰۰ هزار نفری جوانان بسیجی تهران، گفت: سخنرانی عزت آفرین و با صلابت رهبر فرزانه انقلاب در این اجتماع عظیم، منسجم و مصمم جوانان  باطل کننده همه نقشه‌های دشمنانی بود که به تضعیف کشاندن ما را در برنامه‌های خود ایمان داشته اند.
حجت الاسلام غالبی به سالروز شهادت امام سجاد (ع) اشاره کرد و افزود: این امام همام (ع) با خطبه‌ها و سخنرانی‌های پرشور خود در کوفه و شام اهداف قیام عاشورا را برای افکار عمومی آن زمان و تمام اعصار تبیین کردند.
وی ادامه داد: حضرت سجاد (ع) بعد از برگشت به مدینه و در دوران امامت خود نیز درکلاس‌های درس خود از قیام عاشورا دفاع می‌کردند و نگذاشتند مکتب سیدالشهدا (ع) مغفول و بی اثر بماند.
ارسال نظرات