عاشوراییان علویان تبرستان آمدند

ساری مرکز استان علوی‌تبار مازندران نیز امروز میزبان عاشوراییانی از سپاه کربلا با تجمع 30 هزار نفری در بوستان ولایت است، تجمعی که شرکت‌کنندگان آن می‌گویند از بوق و کرنای استکبار و حملات نرم و سخت آنها نمی‌هراسد و خون شهدا و ایثارگران خود را با هیچ چیزی معاوضه نمی‌کند.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۴۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، انقلاب اسلامی ایران یک تحول برخاسته از توده‌های مردم و جوششی از درون بوده است، این طوفان تمام موانع مقابل خود را برداشت و در نقطه‌ای مطمئن ایستاد، سال‌ها است که مردمان این سرزمین، خیزش دوران شکوه و عزت را سینه به سینه منتقل کرده‌اند و اکنون جمهوری اسلامی ایران به ام‌القرای جهان اسلام و پیشرو در عرصه مبازرات علیه ظلم و زور و جهل در عالم، معرفی شده است.

31 شهریورماه 59 و در حالی‌که انقلاب نوپای ایران نیاز به بازسازی بنیادین و درونی داشت، ناگاه استکبار جهانی به قصد براندازی این حکومت مردم‌سالارانه، با بسیج حدود 40 کشور جهان، رژیم بعث عراق را پشتیبانی و علیه ایران به میدان نبرد وارد کرد.

وقتی‌که جنگ آغاز شد کسی فکر نمی‌کرد هشت سال به‌طول بیانجامد، در برهه‌ای از زمان بین مسؤولان کشور در حوزه جنگ و جبهه اختلافاتی رخ داد و از این‌رو  کشور نیاز به بازسازی روانی و بازیابی روحیات از دست رفته داشت تا یک وجب از خاک کشور به‎دست دشمن نیفتد.

سال 65 نقطه عطفی در اعزام گسترده بسیجیان سراسر کشور به جبهه بود، زمانی که این نیروهای داوطلب و برخاسته از توده مردم با اجتماع 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی تهران به ندای مقتدای زمان خویش لبیک گفتند و این اجتماع سبب شد خون تازه‌ای در رگ‌های رزمندگان و مسؤولان متعهد و خستگان از جنگ و نبرد، بجوشد.

این اجتماع عظیم با سربند محمد رسول‌الله(ص) و با نام سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) به میدان آمدند و اقتدار و همبستگی خود علیه دشمن زمانه را به نمایش گذاشتند.

حالا در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی که دشمن خواب‌های زیادی را برای جمهوری اسلامی ایران دیده است، بار دیگر عاشوراییانی از رسته و رده دوران نبرد حق علیه باطل و با همان شور و اشتیاق انقلابی اما با بصیرت و آگاهی بیشتر، به پیشوای مسلمانان جهان لبیک گفتند و صبح امروز با اجتماع 700 هزار نفری در سراسر کشور رویای دشمن را به کابوسی ترسناک مبدل ساختند.

ساری مرکز استان علوی‌تبار مازندران نیز امروز میزبان عاشوراییانی از سپاه کربلا با تجمع 30 هزار نفری در بوستان ولایت است، تجمعی که شرکت‌کنندگان آن می‌گویند از بوق و کرنای استکبار و حملات نرم و سخت آنها نمی‌هراسد و خون شهدا و ایثارگران خود را با هیچ چیزی معاوضه نمی‌کند.

عاشوراییان آمده‌اند تا بگویند معادلات پیچیده و سخت دشمن را برهم زده‌اند و آن را با راه‌حل منطقی، به‌روز، محکمه‎پسند و استراتژیک و برخاسته از شعور انقلابی رمزگشایی کرده‌اند و دشمن بداند امروز دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارد، زیرا طرف حساب او مردم ایران هستند.

در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، سپاهیان محمد رسول(ص)2 به یاد آن روزهای مقاومت و ایثار اقتدار و شکوه خود را به تمامی کشورهای جهان به‌ویژه مستکبران و دولت‌های مرتجع عربی نشان داده‌اند.

آنها آمده‌اند تا بگویند در برابر ناآرامی‌ها آرام نخواهند بود، نفوذی‌ها را به عقب خواهند راند و رسوا خواهند کرد، خدمت‌رسانی و سازندگی را ادامه خواهند داد، مبارزات خود را تا رفع فتنه در عالم در پیش می‌گیرند، روحیه انقلابی خود را از دست نمی‌دهند، خستگی را تنها از آن دشمن می‌دانند و خواب خوش را از چشمان گرگ‌ها و روبه‌صفتان می‌ربایند.

امروز بار دیگر لبیک به ندای مقتدای زمان در آسمان ایران طنین‌انداز شد و بی‌شک برای عاشوراییان بازمانده از خیل شهادت، تداعی‌کننده دورانی است که مردم گروه‌گروه و کاروان به کاروان راه دلدادگی و شعور را در پی گرفتند و آن را حفظ کردند.

آنها خوب می‌دانند که انقلاب را به‌راحتی به‌دست نیاورده‌اند و به هیچ قیمتی آن را از دست نخواهند داد، خوب‌تر می‌دانند و دیده‌اند که ریشه‌های این انقلاب مردمی با خون شهیدان آبیاری شده است و تا حکومت مهدی موعود(ع) نیز راه شهادت‌طلبی این میهن سرافراز ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها