نیرو‌های جان برکف سپاه بیت المقدس با اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج بار دیگر توان رزمی وآمادگی خود را به رخ دشمنان کشیدند

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی بااشاره اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان "محمد رسول الله " 2 دراستان گفت: نیرو‌های جان برکف سپاه بیت المقدس بااجرای رزمایش محرم باردیگرتوان رزمی وآمادگی خودرابه رخ دشمنان کشیدند.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۸۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان در گفتگویی بااشاره به اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان "محمد رسول الله "۲ در استان گفت: نیرو‌های جان برکف سپاه بیت المقدس با اجرای رزمایش محرم بار دیگر توان رزمی و آمادگی خودرابه رخ دشمنان  کشیدند.


وی درادامه افزود:این رزمایش حامل این پیام است که هیچ متجاوزی توان دست درازی به خاک این کشور را ندارد و در صورت تعدی مورد تعقیب قرار می‌گیرند و سیلی سختی از رزمندگان اسلام می‌خورند.

منتشلو اضافه کرد: انجام چنین رزمایش‌هایی به بازماندگان گروه‌های تکفیری و همچنین گروه‌های ضد انقلاب مورد حمایت صهیونیست‌ها و در اصل استکبار جهانی و عربستان در منطقه نشان می‌دهد اگر دست از پا خطا کرده و اشتباهی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، این آمادگی از سوی ایران وجود دارد و حالت بازدارندگی در این رابطه ایجاد می‌شود.


مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد: پیام این رزمایش برای دوستان صلح و امنیت و آرامش است و پیام آن برای دشمنان این است که رزمندگان و دلاورمردان با صلابت و اقتدار از مرز‌های ایران اسلامی دفاع می‌کنند و اجازه تعدی را به ضدانقلاب نمی‌دهند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار