خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

هرگونه تعرض و تهدیدی را محکم و با اقتدار پاسخ خواهیم داد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ما هیچ‌گاه آغازگر جنگ نخواهیم بود، گفت: اما دشمنان باید بدانند هرگونه تعرض و تهدیدی را محکم و با اقتدار پاسخ خواهیم داد و این ضربه سنگینی که به سران داعش وارد شد دل داغدار مردم عزیز را یک مرحمی بود.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۷۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

هرگونه تعرض و تهدیدی را محکم و با اقتدار پاسخ خواهیم دادسرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و عملیات اخیر سپاه علیه تروریست‌ها اظهار داشت: دوران بزن و درو تمام شده است و پیام این موشک‌ها که به مواضع سران داعش و تکفیری اصابت کرد سخنان رهبری را جامعه عمل پوشاند که اگر بخواهند به کشور ما و ملت ما تعرضی داشته باشند آن را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

وی افزود: دشمنان بدانند پاسخ ملت ایران به تعرضات تکفیری محکم‌تر خواهد بود و به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: در این دوران از زمانه اینگونه نخواهد بود که جنایتکاران عالم بخواهند خون مردم کشور ما را به زمین بریزند و ما بخواهیم آرام بنشینیم.

وی با بیان اینکه ما هیچ‌گاه آغازگر جنگ نخواهیم بود، گفت: اما دشمنان باید بدانند هرگونه تعرض و تهدیدی را محکم و با اقتدار پاسخ خواهیم داد و این ضربه سنگینی که به سران داعش وارد شد دل داغدار مردم عزیز را یک مرحمی بود.

ابراهیمی بیان داشت: کشور ما تا نابودی کامل تروریست‌ها در جهان علیه این جنایتکاران اقداماتی را انجام خواهد داد تا از کشور و امنیت ملت دفاع کند.

وی با بیان اینکه ما نباید از دشمنان غافل شویم، گفت: این اقدام سپاه درسی به آنها داد که اگر بخواهند حرکات مذبوحانه و جنایتکارانه انجام بدهند تاوانش را سنگین‌تر پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات