فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س) شهرستان فراهان در گفتگو با بسیج؛

حضور خواهران بسیجی شهرستان فراهان در مرحله دوم رزمایش امنیت پایدار و اقتدار عاشوراییان پرشکوه و چشمگیر خواهد بود

حضور خواهران بسیجی باعث نمایش اقتدار بسیج می‌گردد و نشان می‌دهد که صرفا حضور برادران در رزمایش کافی نیست و از دوران دفاع مقدس حضور بانوان در پشتیبانی جبهه ‌ها از لحاظ روانی و همچنین عاطفی و بخشهای درمانی موثر بوده و اکنون نیز لازم است.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۱۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فراهان، خواهر بسیجی پروین کیهان فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س) فراهان در آستانه برگزاری مرحله دوم رزمایش امنیت پایدار و اقتدار عاشوراییان سپاهیان محمد(ص) گفت: حضور خواهران بسیجی باعث نمایش اقتدار بسیج می‌گردد و نشان می‌دهد که صرفا حضور برادران در رزمایش کافی نیست و از دوران دفاع مقدس حضور بانوان در پشتیبانی جبهه ‌ها از لحاظ روانی و همچنین عاطفی و بخشهای درمانی موثر بوده و اکنون نیز لازم است.

وی افزود: حضور خواهران بسیجی با اعتقادات و اهداف انقلابی و مذهبی می‌تواند تاثیر بسزایی بر سلامت جامعه بانوان بگذارد و چون هدف اصلی بسیج تربیت و تعالی است و بانوان در جامعه و خانواده نقش اصلی را در این زمینه ایفا می‌کنند،پس بایستی همیشه در این عرصه حاضر باشند و از انزوا بپرهیزند.

وی در ادامه بیان کرد: بسیج خواهران یک نیروی قدرتمند مردمی است که در تمام عرصه های مختلف حضور داشته و هر زمان که نیاز باشد وارد عرصه های اجتماعی شده و مشکلات جامعه را با کار جهادی و روحیه خستگی‌ناپذیر مرتفع می‌نماید.

ایشان خاطر نشان کرد: در حدود چهارصد نفر از خواهران بسیجی شهرستان فراهان درقالب گردان یا زهرا (س) در دومین مرحله از رزمایش امنیت پایدار و اقتدار عاشوراییان سپاهیان محمد(ص) شرکت می نمایند که اینها از روستاهای کودزر،تبرته،امیر آباد،غیاث آباد،گورچان،شتریه و دهستان فشک و شهر فرمهین گرد هم می‌آیند.

وی در پایان گفت: از تمامی خواهران بسیجی شهرستان فرهان که در کلیه برنامه ها با حضور پرشور خود سبب برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه ها می‌گردند صمیمانه تشکر می نمایم و از خداوند متعال توفیق روز افزون آنان را خواستارم.

ارسال نظرات