خبرهای داغ:
نمایش قدرت 40 هزار بسیجی؛

مرحله سوم اقتدار عاشورایی در ارومیه برگزار می شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری سومین مرحله رزمایش سراسری ‘اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۱۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت: این مرحله روز پنجشنبه /۱۲ مهر/ با حضور بسیجیان استان در ارومیه برگزار می شود، در این مرحله ۴۰ هزار نفر از بسیجیان استان در ورزشگاه تختی ارومیه جمع می شوند و این رزمایش با اجرای آیین سان توسط آنان از مقابل مسوولان به پایان می رسد.

وی بیان کرد: ۲ مرحله نخست این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در ۱۷ شهرستان استان و با حضور بسیجیان گردن های بیت المقدس برگزار شد.

این مسئول افزود: در مرحله نخست رزمایش محمد رسول الله (ص) که از نهم شهریور سال جاری آغاز شده بود، دانشجویان و دانش آموزان برای کمک به مردم محروم به مناطق روستایی اعزام شدند و در بخش های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی به خدمت رسانی پرداختند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم که در ۲۲ شهریور سال جاری برگزار شد، بسیجیان در خیابان های اصلی شهرهای مختلف استان از جمله خیابان امام خمینی (ره) ارومیه تجمع کردند و رزمایش با اعزام ۲ روزه به اردوگاه‌های آموزشی جهت کسب آموزش‌های مختلف سیاسی، عقیدتی، اصول تاکتیک و ضد تاکتیک و رزمی به صورت علمی و عملی ادامه یافت.

شهسواری افزود: این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روح حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت برگزار می‌ شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات