خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دفاع مقدس پیوند بین ولایت و امت بود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس تجلی بارز از پیوند بین ولایت و امت بود.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۹۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: حکایت هایی که یادآور اقتدار، عظمت، شجاعت و ایثار و ولایتمداری رزمندگان اسلام است باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی ضمن اینکه دفاع مقدس را تبلور عینی برای پیوند بین ولایت و امت دانست، عنوان کرد: این روزها به معنای واقعی کلمه یادآور ایثار و جان فشانی جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس است.

این مسئول شهادت جمعی از هموطنان را در حادثه ترروریستی اهواز را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم خوزستان تسلیت گفت و اظهار کرد: دشمنان از هر ترفندی برای ضربه زدن به وحدت و همدلی ملت ایران استفاده می کنند بنابراین باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: دفاع مقدس پیوند امت با امامت که یکی از پایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلامیت حقیقی که جهاد و شهادت از مولفه های مهم آن است را معنا بخشید.

شهسواری در ادامه آذربایجان غربی را جزو استان های پرافتخار تاریخ چهل ساله دفاع مقدس برشمرد و اظهار داشت: در باغ شهادت همچنان در استان های مرزی باز است و با اقتدار از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات