خبرهای داغ:
امام جمعه اشنویه:

دشمنان ایران در جبهه فرهنگی و نظامی وارد عمل شده اند

امام جمعه اشنویه گفت: دشمنان ایران اسلامی در جبهه فرهنگی و نظامی وارد عمل شده اند.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۹۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا خاتمی در یادواره شهدای روستای قلعه لر نقده اظهار کرد: با کمال تاسف امروز تعدادی به نام دین چهره پاک اسلام را مخدوش می کنند و جنگ نیابتی به راه می اندازند. وی ادامه داد: استعمار پیر، شعارهای متنوعی دارد که یکی از آنها تحقق یافته و آن درگیری مسلمانان با یکدیگر است، در این جنگ هیچ مشرک، ملحد و کافر کشته نمی شود بلکه فقط مسلمان کشته می شود و این برای نسل حاضر خطرناک است.

خاتمی افزود: امروز سلفی ها نسبت به قتل و غارت در کشورهای اسلامی روی جانیان را سفید کردند، طلایه داران تکفیر در گذشته خوارج بودند اما امروز سلفی ها به بهانه های واهی پرچم تکفیر را در دست گرفته و بسیاری از مسلمانان را به خاک و خون می کشند.

خاتمی افزود: دشمنان قسم خورده ما در دو جبهه نظامی و فرهنگی به میدان آمدند، جبهه فرهنگی که مروج انواع فسادهاست بسیار خطرناکتر است، هدف آنها بنیان خانواده ها و نوجوانان است،شبکه های ماهواره ای مذهبی به نام شیعی و سنی براه انداختند و هدف شان تعمیق اختلاف بین مسلمانان است.

این مسئول اضافه کرد: برافروختن آتش فتنه و کشتار بین مسلمانان و به انحراف کشاندن مبارزات علیه استعمار، ایجاد حریم امنیتی برای اسرائیل، از بین بردن سرمایه کشورهای اسلامی و بهره گیری از آنها در راستای پروژه اسلام هراسی از اهداف دشمنان است.

امام جمعه اشنویه در پایان سخنان خود گفت: ناله ما مسلمانان از دست سلفی های تکفیری است، تجاوز به نوامیس مردم، سر بریدن، آتش زدن و تخریب اماکن مقدس گوشه ای از جنایاتی است که بر علیه مسلمانان مرتکب شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات