استاندار هرمزگان

فرصت‌های بی‌بدیل استان هرمزگان، در حوزه‌های معدنی و دریایی باید در اختیار مردم قرار بگیرند

هیئت اعزامی ازسوی سازمان بسیج اساتید کشور به استان هرمزگان، با استاندار این استان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۱۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

فرصت‌های بی‌بدیل استان هرمزگان، در حوزه‌های معدنی و دریایی باید در اختیار مردم قرار بگیرند

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، هیئت اعزامی ازسوی سازمان بسیج اساتید کشور به استان هرمزگان، در ادامه دیدارهای خود با مسئولان ارشد این استان، با دکتر همتی استاندار این استان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار دکتر کامرانی مسئول بسیج اساتید استان هرمزگان ضمن تشکر از استاندار برای موافقت با این دیدار، اهمیت برنامه‌های جدید بسیج اساتید را یادآور شد و باتشکر از نگاه ویژه استاندار به ظرفیت استادان بسیجی، از وی برای پیشبرد اهداف سازمانی برای حلّ مشکلات کشور و استان تقاضای همکاری ویژه کرد.

در ادامه دکتر جلال‌زاده دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور، با ارائه کوتاهی از برنامه‌های این سازمان، گفت: در استان مشکلات زیادی وجود دارد که استادان بسیجی بدون هیچ انتظاری، آمادگی ارائه راه‌حل کارشناسی به مراجع ذیربط هستند.

 

دکتر جلال‌زاده ضمن تاکید بر اینکه اندیشکده‌های راهبردی نمی‌خواهند کار پژوهشی صرف انجام دهند گفت: دلیل راه‌اندازی این اندیشکده‌ها کمک به حلّ مشکلات کشور است. ازاین‌رو راهبردهایی که ارائه خواهد شد، عملیاتی خواهد بود.

 

وی در پایان از استاندار استان هرمزگان درخواست کرد به استادان بسیجی این استان به عنوان مشاورین دانشگاهی و امین خود اعتماد کند.

ارسال نظرات