معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تاکید کرد؛

ضرورت تامین قطار صبح از زنجان به مقصد تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: با توجه به تقاضای مداوم سفر از زنجان به تهران با قطار صبح، نیازمند تامین قطار با حرکت در ساعات اولیه صبح به مقصد تهران هستیم که در صورت تحقق این امر از ضریب اِشغال مناسبی برخوردار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۰۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ مهرداد سلطانی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: با توجه به نیاز روزانه و افزایش ترافیک مسیر تهران، ضروری است تا اهتمام جدی جهت تامین و حرکت قطار صبح در ساعت  مناسب صورت گیرد.
وی افزود: از زمان تغییر و انتقال قطار صبح به بعدازظهر، قطار میانه به تهران که ظرفیت محدودتری برای مسافران زنجان دارد با 100 درصد اِشغال ظرفیت، تردد می کند و به دلیل محدودیت بلیط برای صبح باید بلیط تهران از چند روز قبل تهیه شود که این امر، سبب ایجاد مشکلات و نارضایتی هایی برای مسافران شده است‌.
سلطانی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری‌های مسئولین مربوطه، قطار مشهد به‌صورت روزانه و با تنوع کیفیت از زنجان حرکت می کند و مشکل اصلی در قطار صبح به مقصد تهران است که انتظار می‌رود با پیگیری‌های لازم، برطرف شود.

ارسال نظرات