فرمانده سپاه سیدالشهدا( ع) استان تهران:

رمز موفقیت و پیروزی در جنگ امروز، همدلی و پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه بسیج در مبارزه با استکبار جهانی همیشه در آمادگی کامل بوده است، گفت: رمز موفقیت و پیروزی در جنگ امروز هم پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۹۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

فرمانده سپاه سیدالشهدا( ع) استان تهران:رمز موفقیت و پیروزی در جنگ امروز هم دلی و پیروی از ولایت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران؛در یادواره شهدای پاسدار دشت ورامین و گرامیداشت شهید « مصطفی زواره» ، مسئول آماد و پشتیبانی لشکر حضرت سیدالشهدا( ع) طی سخنانی گفت: اولین نکته ای که در زمان جنگ در کشور ما به آن توجه شد، کار برای خدا بود، این امر همان موضوعی است، که سبب شد، عاشورا، عاشورا شود و رزمندگان دفاع مقدس ایران با تاسی به شهدای کربلا مملو از دل دادگی و بندگی به خداوند هستند.

وی سپس به تشریح جبهه مقاومت اسلامی پرداخت و بیان کرد: هرکس قلبش برای خدا می تپد و در پی مقابله با استکبار جهانی و زورگویان بین المللی است، در این جبهه قرار دارد، اتحاد از نکات اصلی این جبهه است، شهدای جنگ تحمیلی نیز متحد بوده و با هم اختلاف نداشتند، همین اتحاد رمز موفقیت در کارها بود، اما متاسفانه امروز کم تر شاهد این هم دلی هستیم.

سردار شاهچراغی فرمانده سپاه سیدالشهدا( ع) استان تهران نیز در این مراسم با بیان این که شهدای ما توجه خاصی به اهل بیت علیهم السلام داشتند و بعد از آن بزرگواران، پیروی از ولایت فقیه برای شهدا ملاک بود و همین ولایت مداری و ولایت پذیری عامل موفقیت و پیروزی بود.

وی بیان کرد: شهدای جنگ تحمیلی، چه از مذهب تشیع، چه تسنن و یا حتی ارمنی پیرو فرمان ولایت فقیه بودند، اما متاسفانه امروز گاه مشاهده می کنیم، که برخی افراد ناخود آگاه و یا خود آگاه حرف هایی را می زنند، که علیه منافع نظام اسلامی است.

شاهچراغی بیان کرد: برخی از آقایان مسئول اگر در قبل از انقلاب بودند، جایگاهی نداشتند، اما به برکت انقلاب اسلامی به قدرت و مقام رسیدند، ولی امروز خود را گم کرده و به مردم اهانت می کنند.

ارسال نظرات