تقدیم کتاب نویسنده هم استانی به رهبر معظم انقلاب

در چهارمین آئین شب خاطره با حضور فرماندهانتقدیم کتاب نویسنده هم استانی به رهبر معظم انقلاب ارشد دفاع مقدس ودیدار با مقام معظم رهبری سیدفتحعلی بزرگمهرنژاد رزمنده ونویسنده دفاع مقدس کتاب مقاومت خندقیان را به حضرت آیت الله خامنه ای تقدیم کرد.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۹۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
این نویسنده دفاع مقدس گفت: در این دیدار صمیمی با شمیم محبت ومعنویت زیباترین نکات از رهبر انقلاب در موضوع دفاع مقدس دریافته و با سرور و شوق حاصل تلاش خود در زمینه حماسه فرزندان استان در پدخندق را تقدیم ایشان کردم.
بزرگمهرنژاد افزود: در این دیدار کتاب مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفت وحضور ومقاومت سلحشوران کهگیلویه وبویراحمدی در پد خندق را برای ایشان یادآوری کردم.
وی گفت: پد خندق به طول ۱۲ کیلومتر در منطقه حورالعظیم قرار دارد که در پی حملات پایانی عراق ودر ۴ تیرماه ۶۷ فرزندان رشید استان در تیپ ۴۸ ساعت‌ها شجاعانه وخالصانه در برابر دشمنان ایستاده و از ورود آنان به میهن جلوگیری کردند. تقدیم کتاب نویسنده هم استانی به رهبر معظم انقلاب
این نویسنده ورزمنده دفاع مقدس ادامه داد: تیپ ۴۸ فتح استان در این مقاومت ۸۷ شهید تقدیم نظام وانقلاب کرد و ۷۸ نفر از رزمندگان استان نیز به افتخار آزادگی نائل شدند.
دکتر بزرگمهرنژاد اضافه کرد: ارزش این مقاومت ممانعت از الحاق بخشی مهم از نیرو‌های عراقی به سپاه آن‌ها بود.
وی گفت: کتاب مقاومت خندقیان شامل مصاحبه با ۲۹ نفر از فرماندهان وهمچنین سردار محسن رضایی در ۳۰۰ صفحه با حمایت حوزه هنری استان به چاپ رسیده است.
این نویسنده دفاع مقدس که متولد سرفاریاب در شهرستان چرام کهگیلویه وبویراحمد است
۶۲ ماه در دفاع مقدس ودر ۱۳ عملیات حضور داشته و ۵۴ کتاب در زمینه دفاع مقدس بچاپ رسانده است.
در این آئین سردار حبیبی از رزمندگان باشتی کهگیلویه وبویراحمد که هم اکنون فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان است خاطراتی از دفاع مقدس بیان کرد.
ارسال نظرات