خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چالدران:

امروزه به برکت خون شهدای مدافع حرم ایران امن‌ترین کشور دنیا است

فرمانده سپاه چالدران گفت: امروزه به برکت خون شهدای مدافع حرم ایران امن‌ترین کشور دنیا است.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۶۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج چالدران، یادواره شهید «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار می شود و هدف این است که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

 باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی «یادواره شهید اسمعيل عليزاده اقدم» باعنوان «آبروی محله» با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستان در مقابل خانه پدری شهید در محله روستای عرب دیزج شهر آواجیق چالدران برگزار شد.

فرمانده سپاه چالدران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا همچون چراغ فروزانی هستند که به جامعه نور و روشنایی می‌بخشند.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری اظهارکرد: امروزه به برکت خون شهیدان، وجود ایثارگران و شهدای مدافع حرم، ایران امن‌ترین کشور دنیا است و از بالاترین شاخص های امنیت برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهدا به جامعه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند؛ هدف از برگزاری یادواره های شهدا در محله ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا عنوان کرد.

 گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان روستاهای آواجیق چالدران تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات