خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نسل جوان نسبت به حربه های دشمن در جنگ نرم آگاه باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نسل جوان ایران اسلامی نسبت به حربه های دشمن در جنگ نرم آگاه باشند.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۶۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در همایش که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان اسلام در قالب راه اندازی جنگ نرم در جهت سست نمودن باورهای دینی جوانان هستند.

وی با اعلام اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس در جهت پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل در میدان نبرد علیه دشمن حضور یافتند، افزود: این بسیجیان با حضور خود در صحنه های جنگ در مقابل دشمنان عرض اندام کرده و جان خود را در دفاع از میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا تفکر دینی و ارزش های اسلامی باقی بماند

سرایی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام در قالب راه اندازی جنگ نرم با هدف سست نمودن باورهای دینی به میان جوانان و نوجوانان این مرز و بوم آمده است، اضافه کرد: بسیجیان باید با الگو گیری از شهدای ۸ سال دفاع مقدس با ایستادگی در مقابل دشمنان این توطئه ها را خنثی کنند.

 فرمانده سپاه چالدران در این مراسم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان را یکی از راههای مبارزه با توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: بسیجیان باید با الگو گیری از سیره و روش شهدا و پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی خود در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

سرهنگ پاسدار غفاری با بیان اینکه امنیت موجود در کشور حاصل خون پاک شهدا می باشد، افزود: باید تمامی آحاد ملت ایران اسلامی دست در دست هم دهند تا از این نعمت بزرگ الهی پاسداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات