خبرهای داغ:
شهردار شاهرود:

نقش دستگاههای امداد و نجات باعث آرامش ایمنی در حادثه است

شهردار شاهرود با اشاره به گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی ، گفت: نقش دستگاههای امداد و نجات باعث آرامش ایمنی در حادثه است.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۵۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در آیین باشکوه گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در ایستگاه میدان ولایت شاهرود با حضور شورای شهر، مسئولان مدیریت شهری و آتش نشانان برگزار شد با بیان اینکه هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی یاد آور حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس است و در چنین روزی دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله و تعداد زیادی از آتش نشانان را به شهادت رساند، افزود: نقش دستگاه‌های امداد و نجات باعث آرامش ایمنی در حادثه است.
وی ضمن این مطلب که حقیقتا مسئولیت آتش نشاان از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و بار‌ها و بار‌ها همگی شاهد تلاش این مردان بی ادعا در حوادث گوناگون بوده ایم، ابراز داشت: با آموزش‌های راهبردی زمینه ارتقاء عملکرد آتش نشانان فراهم می‌شود، زیرا جایگاه آتش نشانان بسیار ارزشمند و حساس است.
شهردار شاهرود ارتقای توان عملیاتی سازمان و بالا بردن سطح آمادگی برای حضور و امداد رسانی موثر در بحران را از اولویت‌های این سازمان دانست و اظهار داشت: باید با برنامه ریزی‌های دقیق سطح امداد رسانی در حوادث را به سرعت افزایش داد.
لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه تخصصی تجهیزات آتش نشانی و امداد و نجات برگزار شد و از نیرو‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، پیشکسوتان و آتش نشانان داوطلب تقدیر و تشکر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار