به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

فرماندار و مسئولان بهاباد با خانواده شهدای شهرستان دیدار کردند

به مناسبت هفته دفاع مقدس وبا گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی فرماندار به اتفاق فرمانده ناحیه وجمعی از مسئولان با حضور در منزل شهیدان عالمی زاده، اسماعیل زاده و جانباز قربا نی و آزاده سرافراز اسماعیلی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۴۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهدا ء. خانی زاده فرماندار بهاباد به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان با حضور درمنزل شهدای شهرستان با خانواده سه تن از شهیدان وآزادگان و جانبازان جنگ تحمیلی دیداروازآنان دلجوئی کردند.
فرماندار بهاباد درجریان این دیدار‌ها با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: باید با دوری از تکرار برخی برنامه‌های کلیشه ای، واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.
محمد مهدی خانی زاده با توجه به همزمانی شروع سال تحصیلی با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، خواستا ر. اجرای برنا مه‌های مرتبط با بازگشا یی مدارس، حال و هوای محرم و دفاع مقدس شد.
وی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق فضای مجازی اعتقادات ما را تخریب و در آن شبهه وارد می‌کند، بر ضرورت بیان ارزش‌های دفاع مقدس و پاسخ به شبهات مطرح شده تأکید نمود.
فرماندار بهاباد اقتدار کشور را مدیون جا نفشا نی شهدا و رشادت‌های رزمندگان دانست و اخلاص و بی اعتنایی رزمندگان به دنیا، شهادت طلبی رزمندگان، شجاعت فرماندهان، استقامت رزمندگان، معنویت جبهه‌های جنگ و بزرگواری و مروت در عین داشتن قدرت را از برخی خصوصیات هشت سال دفاع مقدس عنوان نمود.
خانی زاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دیدار‌هایی که در مناسبت‌های مختلف از خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌شود گفت: پاسداشت مقام شهدا و ارج نهادن به مقام آن‌ها وظیفه سنگینی است که بر دوش مسئولان قرار دارد و لذا باید در کنار حفظ کرامت خانواده‌های شهدا، نسبت به رفع نیاز‌ها و مشکلات آن‌ها به ویژه فرزندان شهدا توجه شود.
وی درادامه به سرکشی مسئولان از خانواده شهدا و تکریم آنان گفت:: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند ووظیفه ماست تا با سرکشی از آنان دلجوئی نموده و یاد و خاطره شهیدان را گرامی بداریم.
شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

ارسال نظرات