مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

صدور گواهینامه مهارتی برای 7997 کارآموز

محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای با اشاره به عملکرد 6 ماهه اداره سنجش و ارزشیابی فنی وحرفه‌ای استان زنجان اظهار کرد: برای تعداد 13710 نفر معرفی شده به آزمون در بخشهای مختلف آموزشی، تفاهمنامه، صنایع ساختمان و ادواری در تمامی شهرستانهای استان آزمون برگزار شده است.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۶۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان ،وی با بیان اینکه از این تعداد 7997 نفر موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند، افزود: از تعداد کل معرفی شدگان به آزمون، 11543نفر مربوط به آزمونهای هماهنگ (پایان دوره مراکز دولتی و غیر دولتی) بوده که پس از طی دوره آموزشی در 14 مرکز و آموزشگاههای آزاد زیر مجموعه مراکز به آزمون معرفی شده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بیان کرد: در بخش آزمونهای تفاهمنامه (صنایع دستی و قالیبافی) 6817  نفر موفق به اخذ گواهینامه مهارتی شدند.

وی گفت: در بخش صنایع ساختمان 764 نفر از طریق سامانه جامع سازمان در آزمون ثبت نام و در آزمون شرکت نموده اند و به ترتیب تعداد  449 نفر و 519 نفر نمره قبولی کسب نموده اند.

انصاری خاطرنشان کرد: آموزشهای مهارتی توسط دو بخش دولتی و غیردولتی به متقاضیان ارائه می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان افزود: در طی  6 ماهه اول سال 1397 تعداد  3171  فقره گواهینامه جهت تمدید و تعویض و اصناف صادر گردیده و در حوزه آموزشی و تفاهمنامه ها تعداد 6239 فقره گواهینامه صادر گردیده است . همچنین درنیمه اول سال 1397 تعداد 5308 فقره کارت الکترونیک هوشمند برای مهارت آموختگان و متقاضیان تعیین صلاحیت در بخشهای مختلف، صادر گردیده است.

ارسال نظرات