سردار مرادی:

جبهه مقاومت اسلامی هنر بزرگ امام (ره) برای صدور جهانی انقلاب است/ برگزاری همایش بزرگ یاد یاران در سوادکوه شمالی

فرمانده دفاع مقدس: هنر بزرگ امام از این فرصت این بود که توانست جبهه ای را در جهان ترسیم نماید به نام جبهه مقاومت که ماحصل آن صدور انقلاب به دیگر کشور ها بود اینجا بود که استکبار جهانی احساس خطر کرد که ایران جغرافیای خود را درنوردیده و در منطقه فراگیر شده است از این رو هر دسیسه و توطئه ای را برای تضعیف آن بکار برده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۹۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عموم ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی، در این همایش با شکوه که با حضور صد ها رزمنده و ایثار گر شهرستان سوادکوه شمالی در فضایی معنوی برگزار گردید.

سردار وجیه الله مرادی از فرماندهان دفاع مقدس و فرماندهان نیروهای مخصوص سپاه در جبهه های مقاومت در جمع رزمندگان و ایثار گران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس مخصوصاً شهدای شهرستان سوادکوه شمالی و 10000 شهید استان مازندران، زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را در این برهه از زمان ضروری دانست.

وی گفت: جوانان کنونی ما جنگ تحمیلی را ندیدند، رشادت ها را ندیدند، فداکاری رزمندگان اسلام را در دوکوهه، شلمچه، کردستان و ... ندیدند و باید با برگزاری چنین مراسماتی آن رشادت ها را به نسل جوان منعکس کرد.

سردار مرادی افزود: امام عزیزمان با روح ملکوتی خود توانست قلب این ملت را با خود همراه کند و جنگ را که به ظاهر تهدیدی برای ما بود به فرصت تبدیل نماید.

وی در همین رابطه ادامه داد: هنر بزرگ امام از این فرصت این بود که توانست جبهه ای را در جهان ترسیم نماید به نام جبهه مقاومت که ماحصل آن صدور انقلاب به دیگر کشور ها بود اینجا بود که استکبار جهانی احساس خطر کرد که ایران جغرافیای خود را درنوردیده و در منطقه فراگیر شده است از این رو هر دسیسه و توطئه ای را برای تضعیف آن بکار برده است.

فرمانده نیروهای مخصوص سپاه در جبهه های مقاومت، توطئه های دشمنان علیه این انقلاب را برشمرد و اظهار داشت: استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام استراتژی طیف گونه را در پیش گرفت که یک سر طیف تغییر رفتار ایران و در سر طیف دیگر تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی ادامه داد: از دیگر توطئه های دشمن ایجاد ناامنی در کشور و تهدید و اقدام نظامی علیه کشور ما بود و هم اکنون نیزتشدید تحریم ها را در دستور کار خود دارد.

در ابتدای این مراسم سرگرد پاسدار محمدرضا خمسیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی ضمن خیرمقدم گویی هفته دفاع مقدّس را مرهون تلاش وايثارگري بي وقفه دلير مرداني دانستند که توانستند جان ومال خود را در طبق اخلاص بگذارند، يا به درجه رفيع شهادت نائل آمدند ويا بعنوان ايثارگر حضوردارند که الگويي براي نسل سوم وچهارم انقلاب اسلامي هستند.

از جمله دیگر برنامه های این مراسم خاطره گویی آقای چنگیز بابایی از آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود در ابتدای مراسم صورت پذیرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها