خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ:

دانشگاهیان در خط مقدم جنگ نرم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ گفت: دانشگاهیان در خط مقدم جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۹۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به همت بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ جلسه بررسی نقش دانشگاهیان در حوزه دفاع از ارزش های دفاع مقدس با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ، مسئولین بازرسی، بسیج فرهنگیان و دانشجویی ناحیه، ریاست، پرسنل و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان دانشگاههای آزاد و پیام نور در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم توجه بیشتر اساتید و دانشجویان به مباحث  تقویت روحیه سلحشوری و همچنین پیش قراول بودن در مهندسی معکوس جنگ فرهنگی دشمن تاکید کرد.

وی افزود: امروز شما اساتید و دانشجویان بایست خط مقدم مقابله با جنگ فرهنگی دشمن باشید چرا که شما آگاهتر و مسلط تر به مسائل روز نسبت به سایر اقشار جامعه هستید و با مطالعه و تحقیقات گسترده گروهی خواهید توانست با یک مهندسی معکوس و بهره گیری از نبوغ فکری ایرانی اسلامی تمام نیرنگ های دشمن را به خودش بازگردانید.

علیرضا قره گوزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهین دژ نیز ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای آنحضرت اقدام تروریستی چند روز پیش در اهواز را محکوم کرد و تصریح کرد: این حمله تروریستی نشان از ترس،رعب ،وحشت،ناتوانی و عجز بدخواهان این نظام و انقلاب دارد و انشاء الله گوش مالی خوبی خواهند خورد.

وی به اهم برنامه های اجرایی از جمله دیدار با خانواده های معظم شهداء، تجلیل از دانشجویان ممتاز فرزند ایثارگر و جانباز، نشست های روشنگری، دایر نمودن نمایشگاه دفاع مقدس و ... اشاره کرد  و از آمادگی مجموعه دانشگاه برای شرکت در تمامی برنامه های بسیج و حرکت انقلابی در مسیر ولایت خبر داد.

در پایان این مراسم از نمایشگاه دفاع مقدس که در سالن این دانشگاه ترتیب یافته بود نیز بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات