فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر :

امانت‌داری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی شرط رسيدن به سعادت است

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر كی از شروط اساسی رسيدن به سعادت و عبور سلامت از پل صراط را امانتداری دانست و تصريح كرد: هيچ امانتی بالاتر و ارزشمندتر از انقلاب اسلامی و امانتی كه شهدا به ما سپرده‌اند، نيست.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۱۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) در مراسمی همزمان با شروع هفته دفاع مقدس که در هنرستان امامت  محمد شهر برگزار شد ، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر امروز ایران اسلامی امن ترین کشور در منطقه است به برکت خون شهدا و مدافعان حرمی است که دشمن را فراتر ازمرزها سرجای خود نشاندند.

 امانت‌داری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی شرط رسيدن به سعادت است

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با ایجاد جنگ روانی اقتصادی در صدد صدمه زدن به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند ،گفت: باید با روحیه جهادی و انقلابی و با همدلی و همکاری برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کرد .

سرهنگ پاسدار علی کوه خیل با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس نشان داد که می شود با روحیه جهادی و تفکر بسیجی سخت ترین شرایط اقتصادی را پشت سر گذاشت گفت: امروز هم با تفکر بسیجی می شود از صحنه های سخت آن هم با الگو گرفتن از تجربیات 8 سال دفاع مقدس از گردنه های حساس اقتصادی گذر کرد 

ارسال نظرات
پر بیننده ها