در مسجد ارگ بازار تهران برگزار شد؛

قرائت بیانیه اصناف و بازاریان در مراسم سوم شهدای معزز حمله تروریستی اهواز+تصاویر

با همت بسیج اصناف بازاریان کشور مراسم سوم شهدای معزز حمله تروریستی اهواز در مسجد ارگ بازار تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۱۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

به گزارش بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خبرگزاری بسیج،در این مراسم که صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور، مسئولین اتاق های اصناف و مسئولین لشگری و کشوری حضور داشنند، برگزار شد.

در این مراسم بیانیه  اصناف و بازاریان  در پی حادثه تروریستی اهواز قرائت شد.

 بیانیه به شرح ذیل است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ
دشمن قسم خورده ایران اسلامی با تشکیل مثلث شوم غربی- عَربی- عِبری ، پس از ناکامی و شکست در دستیابی به اهداف و مقاصد خود، در دشمنی با وحدت، صلابت، اقتدار، استقامت و افتخارآفرینی مردمان این سرزمین و پیگیری پروژه انتقال نا امنی به داخل میهن اسلامی، از هیچ تلاش و توطئه‌ای فروگذار نکرده و بار دیگر عدّه ای از مردم بیگناه و رزمندگان جان بر کف ایران اسلامی را در مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس شهر قهرمان پرور اهواز، از ما گرفت و داغ حزن و ماتم شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را مضاعف نمود.
این کشتار بی رحمانه  و بُزدلانه ثابت کرد که استکبار جهانی برای ایجاد رعب و وحشت و راه اندازی تفرقه، از تمام حربه ها استفاده نموده و ملت بزرگ و مقاوم ایران را هدف قرار داده است.
 دشمنان ایران اسلامی بدانند بی‌شک ارتکاب این گونه جنایات، خِللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان گرانقدر و تداوم مسیر شرافتمندانه، عزّتمندانه و افتخارآمیز آنان نخواهد داشت و ملّت ایران در برابر چنین جنایت های کوردلانه‎ای، تسلیم نخواهد شد.
بی تردید حفظ انسجام، وحدت و همدلی آحاد ملت ایران، بار دیگر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شیطانی خود ناکام خواهد گذاشت.
ما جامعه اصناف و بازاریان، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان بیگناهمان، به رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدّظلّه‎العالی)، ملت مظلوم ایران اسلامی و خانواده های معزّز شهدای اتّفاق تروریستی اخیر، لزوم برخورد قاطع با عوامل مزدور این حادثه را تأکید، و اعلام می نماییم که ما فرزندان دفاع مقدّسیم و تا پای جان برای دفاع از اسلام عزیز و مکتب اهل البیت (علیهم السّلام) در سایه پر برکت جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و شهادت در راه خدا را تنها راه سعادت می دانیم و اعتقاد داریم از بین بردن پدیده شوم ترور و ظلم در هر نقطه از جهان ، به عنوان یکی از اصول اساسی و بی قید و شرط گفتمان انقلاب اسلامی است.
قطعا ، انتقام رزمندگان اسلام از این گروهک های وابسته و خبیث، سخت خواهد بود.

بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

4 مهر 1397

برای مشاهده تصاویر این مراسم می توانید اینجا کلیک کنید

 

ارسال نظرات