فرمانده ناحیه مقاوت بسیج میبد:

مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری / خروج موفق از مهلکه ایجاد شده به دست دشمن انقلاب را بیمه خواهد نمود

فرمانده سپاه میبد در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری میبد ، خاطرنشان کرد : خروج از مهلکه ای که دشمن ایجاد کرده است در طی هشت ماه آینده ، انقلاب را در آستانه چهل سالگی آن بیمه خواهد کرد و دسیسه های دشمن را نقش بر آب خواهد نمود.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۹۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، سرگرد مصطفی بهشتی فرمانده سپاه ناحیه میبد در این مراسم که در محل بسیج دانشجویی برگزار شد، با اشاره به رویکرد سپاه در جهت انتخاب افراد بسیجی برای تصدی حوزه های بسیج ، اجرای طرحهای مختلفی را در حوزه سپاه و بسیج عنوان کرد که لازم است نقش آفرینی بسیجیان از طریق اجرای یکی از این طرحها نمود پیدا کند.
وی مسجد محوری را یکی از این طرحها ذکر نمود و افزود: در این طرح در راستای برگشتن پایگاه ها به مساجد ، باید مسجد به عنوان یکی از پایگاه های بسیج قرار گیرد و سکان امور فرهنگی آن به دست بسیج اداره شود.
فرمانده سپاه ناحیه میبد همچنین به طرح شهید بهنام محمدی در سطح مدرسه ، مسجد و خانه اشاره نمود که طرح شش ساله و بسیار گسترده با هدف تربیت هشت میلیون جوان انقلابی بسیجی در سطح کشور می باشد.
وی در ادامه توضیحاتی را نیز در مورد طرحهای شهید حججی ، طرح رضویون ، طرح اردوهای جهادی ، طرح جهاد سلامت ، طرح صالحین ، طرح همگام با کشاورزان و طرح مقابله با آسیب های اجتماعی ارائه نمود.
بهشتی نقش بسیجیان را در شرایط اقتصادی اخیر درجامعه بسیار چشمگیر عنوان نمود و بر لزوم فعالیت بسیجیان در حوزه ها و ابعاد گوناگون نیز تاکید کرد و افزود : با اجرای طرح تحولی سپاه ، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بسیج خواهیم بود.
مصطفی گلمحمدی مسئول بیسج دانشجویی میبد نیز در این مراسم ، با اشاره به اینکه ، جذب بدنه بسیج شدن ، بیمه کردن افراد را در پی دارد ، افزود : با گفتمان سازی و تعبیر گفتمان های انقلاب به زبان روز می تواند ، ما را در مسیر انقلاب پیش برد.
وی خاطرنشان کرد : برای تقویت بدنه بسیج ، در ابتدا باید خود مقید به نظم و صاحب محتوا باشیم ، همچنین باید تولید و انتشار محتوا در بدنه بسیج باشد.
مسئول بسیج دانشجویی بر لزوم جامع الاطراف بودن افراد بسیجی تاکید نمود و تصریح کرد : یک بسیجی باید در زمینه های علمی ، تقوایی ، معرفتی ، بصیرتی و مهارتی توانمند باشد.
ارسال نظرات