جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

مردم ایران در دفاع مقدس پنجه در پنجه قدرت‌های جهانی گذاشته و به مبارزه علیه آنان پرداختند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم در یادواره شهدای پایگاه مالک اشتر اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در سالیان دفاع مقدس پنجه در پنجه قدرت‌های جهانی گذاشته و به مبارزه علیه آنان پرداختند.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۹۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره سه شهید و یک رزمنده دوران دفاع مقدس پایگاه مالک اشتر هاشم آباد هرات با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه روستای هاشم آباد برگزار شد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این یادواره با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن در سال ۵۹ با طرح‌ریزی حمله به ایران اسلامی قصد نابودی کشور را داشت، اما با یاری خداوند متعال و رهنمود‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان و جان برکفان ولایت این نقشه استکبار جهانی نقش برآب شد.
سرهنگ عبلاس باقری اظهار کرد: دشمن سه برنامه برای ملت و نظام ما دارد در برنامه کوتاه مدت بحث آشوب‌ها و فتنه‌ها در سراسر کشور را دارد و در برنامه میان مدت جنگ اقتصادی راه انداختند که تحریم‌ها یک بحث آن است و دشمن می‌خواهد از راه نقاط ضعف ما وارد شود که اگر در این راستا لباس جهادی بپوشیم می‌توانیم موفق باشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف درازمدت دشمن براندازی اصل نظام جمهوری اسلامی است، چون این نظام بنا به خواسته امام راحل به جهان صادر شده است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم در یادواره شهدای پایگاه مالک اشتر اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در سالیان دفاع مقدس پنجه در پنجه  قدرت‌های جهانی گذاشته و به مبارزه علیه آنان پرداختند.
ارسال نظرات