برگزاری همایش عاشوراییان در شهرستان گلوگاه

همایش عاشوراییان تحت عنوان " ما توانستیم " به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن فجر اداره ارشاد شهرستان گلوگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۵۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی و تبلیغات ناحیه گلوگاه،‌ این مراسم با حضور بسیجیان و پایوران و سربازان ناحیه گلوگاه و مسئولین شهرستان به مناسبت دومین روز هفته دفاع مقدس در سالن فجر اداره ارشاد برگزار شد. برنامه با تلاوت قرآن توسط نوجوان بسیجی رجبی آغاز شد و گروه سرود حوزه تاسوعا به خواندن سرودپرداخته و در ادامه حاج آقا رضا رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان مازندران به ایراد سخنرانی پرداختند.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان مازندران بیان داشت: در چهل سالگی انقلاب  دشمن با همه قوا آمده تا جلو پیشرفت ما را بگیرد که در 31  شهریور 97 آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز آن فاجعه را رقم زدند اما کور خواندند با این خون ها انقلاب ما آبیاری می شود. تنها انقلاب که میراث همه انبیا است که چهل سال روی پای خود ایستاده است.

حاج آقا رضاپور افزود: هیچ انقلابی از بیرون براندازی نشد و بخواهد ضربه ای بخورد از داخل می خورد. معاویه نیاز به معاهده با امام حسن (ع) دارد نه امام حسن مجتبی (ع) . امام حسین (ع) فرمودند: 2 عامل است که در مردم و خواص و نخبگان وجود داشته باشد فاتحه آن انقلاب را باید خواند: 1-دنیا طلبی و اشرافی گری   2-حرام خواری

دو عامل هم باعث پایداری انقلاب می شود : 1- شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی  2-راضی بودن به رضای خدا یعنی توحید  

در پایان مداح  اهل بیت موسوی به مناسبت ایام ماه محرم به مداحی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها