امام‌جمعه بروجرد:

ایمان و اعتقاد به خدا، رمز پیروزی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس

امام‌جمعه بروجرد گفت: ایمان و اعتقاد به خدا، رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با همین روحیه دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردند.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۴۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام‌جمعه بروجرد در مراسم رژه هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری مردم و نیروهای مسلح است.

 

وی عنوان کرد: ایمان و اعتقاد به خدا، رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با همین روحیه دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردند.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: خدا رسول (ص) ویاران او را با چند ویژگی توصیف می‌کند که پیغمبر و کسانی که پیروان او هستند در برابر کفار بسیار مستحکم هستند و در برابر دشمن نباید کوتاه آمد و باید جدی برخورد کرد تا هوس حمله نکند در مکتب ما این‌گونه است که اگر کسی کمک می‌خواهد و نیاز دارد باید کمک لازم صورت گیرد و این مکتبی است که باید از مستضعف دفاع کرد و ادامه دادند کسی که باخدا ارتباط قوی دارد خداوند به این فرد اعتمادبه‌نفس و روحیه می‌دهد به‌طوری‌که از این اعتقاد و اعتماد نفس، دشمن هراسان است و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با همین روحیه دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردند.

وی بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی سلاح ما ناچیز بود اما چندین کشور صدام را برای جنگ با ما تجهیز کرده بودند ولی رزمندگان ایران اسلامی با اعتقاد و توکل بر خدا به پیروزی رسیدند، به گفته وی رزمندگان ما اطلاعت از رهبری را واجب می‌دانستند و در حصر آبادان بااراده مصمم حصر آبادان را شکستند.

امام‌جمعه بروجرد اظهار داشت: افرادی که ارتباط قوی باخدا دارند دست به‌سوی بیگانه دراز نمی‌کنند و به هیچ قدرتی جز قدرت پروردگار تکیه نمی‌کنند و همین باعث پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد و در ادامه افزودند: دشمن ناجوانمردانه از هر شیوه‌ای استفاده می‌کند تا به خیال خود ما را از درون تهی کند اما ساده‌لوحان فریب تبلیغات رسانه‌های بیگانه را نخورند و آن‌ها را باور نکنند چراکه این انقلاب، انقلاب الهی است و همیشه پابرجاست تا این پرچم به دست صاحب اصلی آن برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات