فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور:

توان دفاعی ‌جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور و ارشد ارتش در استان البرز گفت: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت هرروزه خود در دنیا اقتداری بی‌نظیر کسب کرده است.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۶۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، امیر عباسعلی اسدی در مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: بازنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، می‌توانیم در ادامه مسیر زندگی این اسطوره‌های ایثار و مقاومت گام برداریم.

توان دفاعی ‌جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است

وی با اشاره به رشادت رزمندگان در هشت‌ساله دفاع مقدس، اظهار کرد: در حقیقت این دوران بی‌نظیر پس از یک انقلاب ارزشمند ایجاد شد و قیام حسینی و احیای ارزش‌های اسلامی در ایران به اوج خود رسید، همچنین دفاع از مظلومین و محرومان، ویژگی منحصربه‌فردی بود که انقلاب و دفاع مقدس ما با آن به دنیا معرفی شد.

ارشد ارتش در استان البرز افزود: رمز موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس و جنگ‌های 22 روزه  32 روزه، روحیه شهادت‌طلبی ما بود که از نهضت عاشورایی حسینی نشأت گرفت و امروز نیز با همین تفکر به مقابله با داعشیان زمان و بدخواهان مستکبر خواهیم پرداخت.

اسدی بیان کرد: کینه‌ورزی دشمنان ما برای از بین بردن همین فرهنگ ایثار و شهادت است که تلاش می‌کنند با انواع هجمه‌ها و تنگناها در دل مردم هراس ایجاد کنند و روحیه آنان را در هم بشکنند که البته هرگز موفق نخواهند شد و باید به دنبال فرمولی دیگر بگردند.

وی بابیان اینکه امروز نیروهای مسلح ما با وحدت و همبستگی همیشگی خود در جهان زبانزد هستند، تصریح کرد: این است جمهوری اسلامی ایران که باقدرت دفاعی منحصربه‌فرد خود، برای دفاع و مقابله از ارزش‌های اسلامی آماده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور همچنین یادآور شد: در ساخت ناو و هواپیمای جنگی و بهپادهای پیشرفته و سلاح‌های اجتماعی و انقلابی به مرحله‌ای رسیده‌ایم که از همه وابستگی‌ها به بیگانگان رها هستیم و در این میان قدرت موشکی و تانک‌های ما در دنیا بی‌نظیر است.

اسدی با تأکید بر اهمیت حفظ وحدت در میان اقشار مختلف جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: آموزش نیروهای انسانی و تغییر محور نیروهای پیاده موجب شده است که بسیار قوی عمل کنیم.

وی در پایان افزود: خوشبختانه شرایط به‌گونه‌ای مهیا است که این نیروها آمادگی دارند در کوتاه‌ترین زمان در هر نقطه کشور حاضر شوند و به‌عنوان مشت آهنین ارتش جمهوری اسلامی بر دهان دشمن بکوبند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها