با روحیه ایثار و مقاومت از مشکلات عبور می‌کنیم

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: مکتب عاشورایی برای همیشه می‌ماند و دفاع مقدس هم تبلور فضائل عاشورایی است.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۴۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در آیین رژه نیرو‌های مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد در بلوار عدل شهر یاسوج با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حضرت سیدشهدا (ع) بر پایه توحید و عبودیت حرکت عاشورایی خود را انجام داد.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دفاع مقدس و روحیه آزادگی و حریت ایران در این حماسه هم اشاره کرد و افزود: رمز پیروزی در حرکت عاشورایی اتکا به قدرت الهی است.

وی با بیان این که در مکتب عاشورایی هرگز هدف مسیر را توجیه نمی‌کند خاطرنشان کرد: این مکتب برای همیشه می‌ماند و دفاع مقدس هم تبلور فضائل عاشورایی است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از دفاع مقدس به عنوان جهاد فی‌سبیل‌الله یاد کرد و گفت: ما در دفاع مقدس از دین و خاکمان دفاع کردیم و این ارزش برای همیشه ماندگار است.

وی با تاکید بر این که امروز مردم و مسؤولان ما نیازمند به باز نگاه هستند خاطرنشان کرد: باید دید چه شد که در دفاع مقدس پیروز شدیم و توانستیم خود را حفظ کنیم.

این استاد برجسته حوزه علمیه رمز پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس را وحدت و اتکا به قدرت الهی دانست و افزود: تصور دشمن و دول غربی از قدرت ایران غلط بود.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: اگر روح ایثار و مقاومت با هدف همراه باشد مقابل هر گونه سختی عبور خواهیم کرد.
ارسال نظرات