خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

مردم با الهام از فرهنگ عاشورا در برابر استکبار ایستاده اند

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: ملت بزرگ ایران با تکیه بر فرهنگ ذلت ناپذیری و الگو گرفتن از امام حسین(ع) و عاشورا در برابر استکبار ایستاد و امروز هم با وجود مشکلات اقتصادی، ملت در برابر دشمن خواهد ایستاد و ذلت را نخواهد پذیرفت.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۷۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: با اتحاد و همبستگی آحاد مردم و اقتدار نظام و توانمندی نیروهای مسلح، آمریکا و ایادی آن جرات هیچ تعرضی را به ایران اسلامی ندارند.
وی اضافه کرد: دشمنان این مرز و بوم همواره ضربات محکمی از ملت ایران خورده اند و هرگز فراموش نخواهند کرد.
حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: اکنون نیروهای مسلح کشورمان قدرتمندتر و تواناتر از هرزمانی با تکیه بر امکانات و خودکفایی در صنایع دفاعی متفاوت تر و مقتدرتر از هشت سال دفاع مقدس آماده حراست از نظام و کشور هستند.
وی اظهارداشت: سپاه نیرومندتر از سال های جنگ تحمیلی با هدف قراردادن مقر تروریست ها در آن سوی مرزها در کنار ارتش توانمند، در برابر هرگونه تعرضی ایستاده اند.
حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، تمامی ملت از جمله شهدا، خانواده های آنان، رزمندگان و جانبازان ایثار کرده و در برابر دشمن حماسه ها آفریدند.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس اضافه کرد: مسئولان، مدیران، معلمان و خانواده ها در تربیت و تعلیم صحیح فرزندان و دانش آموزان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها