خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

رزمندگان در دفاع مقدس «هیهات من الذله» را تفسیر کردند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم، گفت: رزمندگان در دفاع مقدس «هیهات من الذله» را تفسیر کردند.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۶۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزت الله جعفری افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با عبرت از عاشوراتا آخرین قطره خون از ولایت و کشور دفاع کردند و بر همین عقیده نگذاشتند وجبی از خاک کشورمان را دشمن تصرف کند.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) دوران دفاع مقدس را جنگ کفر و اسلام دانست چراکه در جنگ تحمیلی بیش از 40کشور صدام را برای مقابله با ایران پشتیبانی می کردند و رزمندگان ما با توکل به خدا و اتکا به توانمندی و عقیده خود در برابر جهان کفر ایستادند و مقاومت کردند.

سردار جعفری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به توطئه های مختلف امریکا، اظهارداشت: ما هراسی از امریکا و سلاح های آن نداریم و هرگز تسلیم آن نخواهیم شد و امریکا بداند به برکت انقلاب فرهنگ اسلام و تشیع در حال گسترش و جهانی شدن است.

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس، زژه نیروهای مسلح را در 31 شهریور از مهم ترین آن ها عنوان و بیان کرد: در این رژه توان دفاعی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها