جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

آغاز طرح یک کاسب ،یک دانش آموز

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به طرح اجرایی یک کاسب یک دانش آموز گفت: نهم تا بیست و نهم شهریور این طرح جهت خدمت رسانی به آحاد مردم در سطح کشور و ادامه رزمایش محمد رسول الله (ص) در حال اجراست.
کد خبر: ۹۰۵۸۶۸۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با اشاره به نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش اصناف در ادامه راه انقلاب و کمک به دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس اصناف زنجان نقش بسزایی داشتند و در کشور جزء اولین ها محسوب می شد.

وی با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی اصناف در ادامه راه کشور در کمک به تولید داخلی و اقتصاد کشور نقش برجسته ای را ایفا نموده اسیت خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به تحریم ها نقش اصناف در جامعه پر رنگ تر شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) افزود:  در طرح یک کاسب ،یک دانش آموز در فاز اول هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت که توسط بسیج دانش آموزی شناسایی شده است اهدا می شود.

سرهنگ طهماسبی  به حضور اصناف در پای صحنه های انقلاب اشاره نمود و عنوان کرد:شعار چهل سالگی انقلاب  امسال افتخار به گذشته و امید به آینده است.

این مقام مسئول از دستاوردهای انقلاب که توجه به محرومین جامعه است اعلام کرد و ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقشار توانسته اند از افراد کم درآمد و آسیب پذیر حمایت و کمک نمایند.

 

ارسال نظرات