خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

۳۳ میلیارد تومان هزینه کاروان توزیع تجهیزات ورزشی در سراسر کشور

حمیدی عنوان کرد: ۳۳ میلیارد تومان هزینه این کاروان در سراسر کشور شده که بین استان ها به تناسب تقسیم شده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۵۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مهرزاد حمیدی در مراسم اعزام کاروان توزیع وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی استان قزوین بیان کرد: به تاکید رهبر مبنی بر اجرایی کردن سند تحول بنیادی ثابت کردیم در حوزه تربیت و سلامت که بخشی از سند تحول بنیادین است، قابل اجرا می باشد.
وی گفت: امروز این امید را در همه بخش ها می توان شاهد بود که با وجود سند بنیادین، تحولی بزرگ در آموزش و پرورش کشور در حال اتفاق است.
معاون تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مدرسه محوری، دانش آموز گرایی و اخلاق مداری مهمترین اهداف این حوزه می باشد و در سبد پروژه ها، بسته تحول خود را مدرسه محور قرار داده ایم.
حمیدی عنوان کرد: با شعار به مدرسه باز می گردیم همه فعالیتها را به سمت مدرسه سوق داده ایم چرا که مدرسه، محور تحول و تربیت است و همه تکاپوهای تعلیم و تربیتی در مدرسه اتفاق می افتد.
وی افزود: پروژه های مدرسه محور مانند ورزش صبحگاهی است چرا که تیم مدرسه اگر در منطقه اول شود با نام و در سایه حوزه تربیتی مدرسه به کشور و سپس از کشور به خارج کشور می یابد و به همین دلیل امسال ۶۰۰ نفر از مدیران مدارس، تیم های ورزشی را سرپرستی کردند.
معاون تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز ۷۰ هزار نفر به جرگه آموزش و‌ پرورش و ۴۰ هزار نفر به یگان تربیت و سلامت مدارس اضافه شدند.
حمیدی خاطرنشان کرد: در طول چند سال اخیر تمام فضاهای تربیتی را به سمت مدرسه سوق دادیم و ۲۵۰ فضای چمن درون مدرسه ای ایجاد شده است. ما باید تلاش کنیم فرزندانمان به ویژه دختران و مدارس ابتدایی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی گفت: جمعیت هدف ما ۱۴ میلیون نفر است و ورزش همگانی باید در الویت امور آموزشی و ‌تربیتی قرار گیرد.
معاون تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و ‌پرورش اضافه کرد: ۳۳ میلیارد تومان هزینه این کاروان در سراسر کشور شده که بین استان ها به تناسب تقسیم شده است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار