خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمود آباد نمونه:

خانواده‌های معزز شهدا چشم و چراغ این مرز و بوم هستند

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به تأسی حضرت زینب(س)، مصیبت‌ها و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند و امروز هم شیرین‌ترین و باصفاترین روزهای زندگی‌شان را دوران دفاع مقدس بیان می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۹۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمود آباد نمونه در یادواره شهدای ویژه خواهران که در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شده بود با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: شهدای ما از شهدای کربلا الگو گرفته و در راه حفظ دین و اسلام تا پای جان ایستادگی کردند.
وی خاطر نشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، تاریخ کوتاهی از انقلاب اسلامی بود که رزمندگان اسلام با رشادت‌ها، شجاعت‌ها و دلیری برگ زرینی از خود بر جای گذاشتند و امروز هم جوانان این مرز و بوم در دفاع از حریم ولایت این راه را ادامه می‌دهند.
رشوندی گفت: استقلال، امنیت، آسایش، اقتدار موجود در کشور از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است که با نثار خون سرخ شهدا به دست آمده و مردم و مسؤولان باید آن را قدر دانسته و پاسداری کنیم.
در ادامه ابوالفضل باجلان از راویان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به خاطراتی از شهدا گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به تأسی حضرت زینب(س)، مصیبت‌ها و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند و امروز هم شیرین‌ترین و باصفاترین روزهای زندگی‌شان را دوران دفاع مقدس بیان می‌کنند.
وی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تاریخ دفاع مقدس، بیان کرد: خانواده‌های معزز شهدا چشم و چراغ این مرز و بوم هستند که باید همواره قدردان آنان باشیم.
گفتنی است در ادامه مراسم برادر فطری از مداحان اهل‌بیت(ع) در وصف امام حسین(ع) مدیحه‌سرایی کردند، در ابتدای مراسم گروه سرود خواهران بسیجی حوزه شهیده رضایی سرودی در وصف شهدا همخوانی کردند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار