برگزار شد

اولین جلسه مجمع عالی بسیج در حسینیه شهدا سپاه قروه

اولین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان قروه در سال ۹۷ با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان در حسینیه شهداء سپاه قروه برگزار شد
کد خبر: ۹۰۵۷۵۶۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس و اعضا و روسای کارگروه‌های ۱۶ گانه شورای عالی بسیج نخستین جلسه مجمع عالی بسیج در سال ۹۶ در حسینیه شهداء سپاه قروه برگزار شد.


در این مراسم ابتدا جعفر کاوه رییس مجمع عالی بسیج شهرستان قروه به ارائه گزارشی از فعالیت مجمع پرداخت و اظهار داشت: در سال ۹۷ که مزین به نام حمایت از کالای داخلی است مجمع عالی بسیج شهرستان قروه موفقیت‌های خوبی کسب نموده است.

در این مراسم همچنین پرویز اوسطی رییس کارگروه اقتصادی به ارائه گزارش از فعالیت کارگروه اقتصادی پرداخت.


دشمنان ما از دشمنی‌های خود دست بر نخواهند داشت

حجت الاسلام علیرضا باباشاهی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان در این مراسم به دشمنی‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران اسلامی اشاره نمود و گفت: امروز شیطان مجسم در همه عرصه‌ها آمریکا و اسرائیل غاصب است که در صدد نفوذ در کشور ما هستند.



وی ذات دشمن را دشمنی کردن برشمرد و افزود: نسل جوان به واسطه مقتضیات سنی خود گاهی شاید دشمن را نشناسد و این وظیفه ماست تا با بهره‌گیری از عقل و هادیان متعدد، دشمن را بشناسیم و بشناسانیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس خاطر نشان کرد: امروز در هر کجای جهان هر گاه حرکتی در برابر ظلم صورت پذیرد برخاسته از فرهنگ مقاومت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز دشمنان ما جرات نزدیک شدن به مرز‌های ما را ندارند چرا که در واقع مرز‌های انقلاب اسلامی گسترده شده است و تفکر انقلاب اسلامی به سایر ملت‌های آزادی خواه جهان راه یافته است.

وی تصریح کرد: امروز و به برکت انقلاب اسلامی کشور از امنیت و آرامش برخوردار است و دشمن با هیچ نام و نشانی جرات تعرض به کشور را ندارد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات