خبرهای داغ:

روحیه بسیجی؛ کلیدی‌ترین عامل ایستادگی در مقابل نقشه‌های دشمنان است

فرمانده سپاه ماکو گفت: چهل سال است که انواع حیله و نیرنگ‌ها علیه سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد در حالی‌که کلیدی‌ترین عامل ایستادگی در مقابل این نقشه‌ها روحیه بسیجی منشأ گرفته از اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۹۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

محمدحسین باقرلو فرمانده سپاه ماکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت: شاهد آن هستیم که امت اسلامی تمام نقشه‌های شوم استکبار را خنثی و نقشه برآب کرده‌است، بسیج افتخار می‌کند که حامل پرچم لا اله الا الله محمد رسول الله است.

این مسئول تصریح کرد: 40 سال است که دشمن در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و با تمام قوا و با شیوه‌های متنوع برای تحقق این امر تلاش می‌کند و تنها عامل سرنگونی زور به استکبار تفکر بسیجی است.

باقرلو در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن قصد نفوذ بی‌صدا در بنیه‌های اصلی جامعه که مردم، مسئولین، نهادهای دولتی و غیردولتی است را در سر دارد، افزود: چهل سال است که انواع حیله و نیرنگ‌ها علیه سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد در حالی که تنها و کلیدی‌ترین عامل ایستادگی در مقابل این نقشه‌ها روحیه بسیجی منشأ گرفته از اسلام ناب محمدی است.

وی با تاکید براینکه مردم ایران اسلامی فرزند عاشورایی است، خاطرنشان کرد: روزها و شب‌هایی نمانده‌است که مردم در شرارت دشمن و تحریم‌ها به سر نبرند و امروز مردم آبدیده‌تر از هر وقت و زمان دیگری هستند؛ رزمایش بیت‌المقدس تنها گوشه‌ای از اقتدار بسیج است که به نمایش گذاشته ‌شد.

این مسئول بسیج را پپشتوانه مقاومت مسئولین در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی عنوان کرد و اتحاد را رمز پیروزی تمام جنگ‌ها دانست.

انتهای پیام

ارسال نظرات