امام جمعه رامسر:

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان رامسر نشان دهنده آمادگی برای دفاع از ارزشها و کیان نظام اسلامی است/ مراسم شیرخوارگان حسینی تجدید بیعت مردم رامسر با امام حسین بود

حجه الاسلام رضایی: امروز رزمایش سپاه ناحیه رامسر تحت عنوان رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) برگزار شد که از بسیجیان دلاور تشکر می کنم که همواره آماده ی دفاع از ارزش ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۸۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه رامسر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله گفت: امروز رزمایش سپاه ناحیه رامسر تحت عنوان رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) برگزار شد که از بسیجیان دلاور تشکر می کنم که همواره آماده ی دفاع از ارزش ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با تشکر از دسته جات عزاداری و زحمات صورت گرفته ابراز داشت: دسته جات عزاداری یکی از جلوه های برجسته ی شور و شعور حسینی هستند.

رضایی اضافه کرد: تذکرهایی که ما بعضا پیرامون این دسته جات می گوییم، برای جلوگیری از برخی اشکالات در این سنت های مهم دینی است تا سبب دلسرد شدن مردم نشود.

امام جمعه رامسر ضمن هشدار نسب به نفوذ منافقین هیئات، با بیان اینکه هیات های مختلف باید هوشیار باشند تا منافقین برای تخریب رفتار مومنانه از آنها سواستفاده نکنند اظهار داشت: هیات های محترم هوشیار باشند اینها همان کسانی هستند که جریان انحراف در مکتب امام حسین را ایجاد کردند و از احساسات مردم سو استفاده می کنند.

️رضایی با اشاره به اینکه کسانی از طریق فضای مجازی در حال کم رونق کردن مجالس عزاداری هستند تصریح کرد: این روز ها شبهه افکنی می کنند که چرا به جای هزینه در هیات ها، برای افراد فقیر و گرسنه هزینه نمی شود.

وی یکی از زمینه های رسیدگی به فقرا را همین سفره های نذری سید الشهدا دانست و با بیان اینکه مردم با جان و دل خودشان برای هیات ها خرج می کنند افزود: چرا وقتی محرم و صفر از راه می رسد، سلبریتی های کذایی به یاد فقرای کشور می افتند و چرا وقتی عروسی ها و مجالس آنچنانی از سوی این افراد راه می افتد، به یاد فقرا نمی افتند؟
خطیب جمعه رامسر با اشاره به اینکه امروز دولت خبیث عربستان به مناطق شیعه نشین خود حمله می کند و موکب های عزاداری را تخریب می کند گفت: تاریخ ممانعت از زیارت سیدالشهدا را فراموش نکرده است که یک نمونه آن شخم زدن سرزمین کربلا بود ولی این جماعت هیچ نتیجه ای نگرفتند.

رضایی با اظهار اینکه ظرفیت امام حسین ایجاد یک شکوه بزرگ‌ در بین سلایق مختلف است که برجسته ترین آن پیاده روی عظیم اربعین عنوان داشت: دشمن با اختلاف افکنی تلاش دارند بین مردم دو کشور ایران و عراق فاصله بی اندازد که نیت اصلی آن تضعیف پیاده روی اربعین است
رئیس ستاد امر به معروف در ادامه با بیان اینکه امروز مراسم تاثیر گذار شیرخوارگان حسینی توسط بسیج جامعه زنان در مصلای جوادالائمه برگزار شد که از همه دست اندرکاران تشکر می کنم گفت: مراسم شیر خوارگان حسینی یک تجدید بیعت با اباعبدلله الحسین است و مردم رامسر اشتیاق عجیبی برای حضور در این مراسم دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این مجالس باید حرمله ها و شمر های زمانه شناخته شود افزود: امروز رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و وهابیت خبیث در یمن در حال کودک کشی هستند که مورد سانسور شدید رسانه های جهانی قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها