رئیس حفظ آثار سپاه و بسیج :

مدافعان حرم و شهدای انقلاب اسلامی الگوی نسل چهارم انقلاب هستند

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه فرهنگ شهید و شهادت، رنگین کمانی جاودان است، گفت: اگر نسل چهارم انقلاب می‌خواهند شأن شهدا را حفظ کنند باید یادشان را گرامی داشته و در راه آن‌ها گام بردارند.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرتیپ دوم پاسدار احمد حق طلب شامگاه چهارشنبه در نخستین اجلاسیه شهدای شهرستان فردیس افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس را در حوزه های امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مورد توجه قرار داد زیرا این فرهنگ می تواند در مشکلات دست ما را بگیرد و کشور را در دریای پرتلاطم به ساحل امن می رساند.

مدافعان حرم و شهدای انقلاب اسلامی الگوی چهارم انقلاب هستند


وی با اشاره به ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس گفت: امروز نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست.


حق طلب با تاکید بر ضرورت حفظ حرمت شهدا، بیان کرد که استقلال و آزادی کشور مدیون شهادت شاهدان همیشگی تاریخ است.


رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج افزود آن چیزی که در دفاع مقدس موجب پیروزی و سربلندی ملت ایران از این امتحان بزرگ الهی شد، ایمان، اعتقاد، وحدت و برادری بین رزمندگان اسلام بود. 


وی گفت: سردمداران کفر و استکبار، ملت ایران را تهدید می کنند لیکن جوانان کشورمان با اعتقاد، ایمان راسخ و با پیشرفته ترین امکانات نظامی در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.


همچنین سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) البرز در نخستین اجلاسیه شهدای فردیس گفت: امسال در بسیاری از مناطق استان اجلاسیه شهدا برگزار شده است. 


وی بیان داشت: شهدا مظهر اقتدار، روحیه ایثار و شهادت بوده که باید با بصیرت و معرفت راه شهدا این عزیزان را ادامه دهیم.


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس نیز گفت: در این شهرستان سپاه برنامه های فرهنگی از جمله آبروی محله در حال برگزاری است.


پاسدار لشکری افزود: تاکنون 30 برنامه آبرو محله در شهرستان فردیس برگزار شده است .


در پایان اجلاسیه شهدای فردیس از 5 کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.همچنین مدیحه‌سرایی و خاطره‌گویی یادگاران 8 سال دفاع مقدس، برنامه تعزیه خوانی نیز اجرا شد و از والدین گرامی شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار