خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

چهلمین سال پیروزی انقلاب خار چشم دشمن شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: چهلمین سال پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران خار چشم دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۷۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کریم علی‌نژاد صبح امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در ارومیه، اظهار کرد: چهلمین سال پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران خار چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است بنابراین علیه ملت ایران جنگ اقتصادی راه انداخته اند.

وی در ادامه یکی از برکات واقعه کربلا را الهام گرفتن ملت ایران از نهضت حسینی و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: خداوند متعال را شاکر هستیم که ما را در مسیر پیروزی از اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) قرار داد.

این مسئول برای اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) شود ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: مردم ایران به واسطه برخورداری از روحیه بسیجی در این زمینه گام برداشته و با ایستادن مقابل استکبار زمینه ظهور را فراهم می ککنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه چهلمین سال پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران به خار چشم دشمنان نظام تبدیل شده است به همین دلیل جنگ اقتصادی علیه ملت ما به راه انداخته اند، اضافه کرد: بنابراین ملت ما نیز باید لباس رزم اقتصادی به تن کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات