حفظ وحدت جامعه با لحاظ جنگ روانی توام با مشکلات اقتصادی ضرورت سخنان روحانیون در منابر است

تقی زاده اضافه کرد: مداحان ضمن نوآوری و تزریق وحدت در جامعه کنند، جامعه در شرایط جنگ روانی و مشکلات اقتصادی در حفظ وحدت نبایدحرفی زنند که آب در آسیاب دشمنان قسم خورده باشد.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۳۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه دابودشت سر گفت: اگر مداحان اخلاص ، علم و عمل را در کار هم داشته باشند تاثیر گذاری بیشتری خواهند داشت .

حجت الاسلام مهدی تقی زاده ، با اشاره به اینکه ، مداحان رسالت بزرگ و عظیمی دارند افزود: اگر تفسیر درست از ایمان نداشته باشیم . نگاه ما اگر مادی باشد موفق نخواهیم بود . اگر برای پول کار کنیم و هدف مان پول باشد نمی توانیم در دلها نفوذ کنیم و حرفی بزنیم تا در دل ها بنشیند .

تقی زاده اضافه کرد مداحان نوآوری داشته باشند و وحدت را در جامعه تزریق کنند، جامعه امروز بیشتر از همیشه ، به وحدت احتیاج دارد، در شرایط جنگ روانی و مشکلات اقتصادی نباید حرفی بزنیم تا آب در آسیاب دشمنان قسم خورده بريزیم .

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه شهرستان آمل در این گردهمایی گفت؛ مداحان قبل از انقلاب پیام انقلاب را به مردم می رساندند و به پیروزی انقلاب کمک کردند، بعد از انقلاب نیز مداحان ایفای نقش داشتند و با اشعار پرمغزشان جوانان را برای دفاع از کشور رهسپار می کردند .

قدرت الله نائیج نژاد با اشاره به اینکه مداحان و ذاکران اهل بیت در شرایط بسیار سخت جنگ اقتصادی و تحریم های تحمیل شده هوش و بیانشان به سمت فرمایشات مقام معظم رهبری باشد افزود: وقتی در راستای رهبری و فرمایشات ایشان حرکت کنیم مطمئنا به اهداف انقلاب خواهیم رسید ، اگر نقد و انتقادی است به زمان و شرایط بهتر موکول کنیم در این شرایط ، تحریک مردم و جناح بازی و انتقام گیری از دولت ظلم بر کشور است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل گفت: مداح و ذاکر اهل بیت انقلابی بودن را فراموش نکند. این نظام مقدس سایه ای از قیام مهدوی است ، مداحان و روحانیون اگر از انقلاب حرف نزند و انقلابی و حماسی نباشد جای تاسف دارد . دشمن ما از دشمنی با ما و انقلاب دست بر نمی دارد ، شیطان امروز در قالب آمریکا و اسرائیل ورود می کند .

رمضانی اضافه کرد؛ دشمان نظام با روحیه ی انقلابی، جهادی و ظلم ستیزی ما مشکل دارند . با افراد مشکل ندارند .

وی با اشاره به اینکه مداحان صدایشان را برای جذب مردم و برای امام حسین ع هزینه کنند تا امام حسین ع به زندگی شان برکت دهد، یادآور شد؛ مداح و روحانی قرار داد ببند که فلان مقدار بگیرد، اخلاصش را زیر سوال می برد . زدن بنرهای آنچنانی با نام های مداحان اشتباه است.

یادآور می شود در پایان این مراسم از پیشکسوتان مداحی و پیرغلامان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها