خبرهای داغ:
در قالب رزمایش محمد رسول الله 2 صورت گرفت

آغاز فعالیت تیم های پزشکی جهادی طرح شهید دکتر رهنمون در چالدران

فعالیت تیم های پزشکی جهادی طرح شهید دکتر رهنمون سپاه شهدای استان در شهرستان چالدران آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۴۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اجرای این طرح با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستاییان در مناطق مرزی و محروم این شهرستان با همکاری بهداری سپاه چالدران و جامعه بسیج پزشکی استان انجام می گیرد.

سرهنگ عباسلو مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه خوی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت : در راستای اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسوالله ۲سپاه شهدای استان، تیم های پزشکی دکتر رهنمون سازمان بسیج جامعه پزشکی استان از شهریور ماه سال جاری فعالیت خود را در مناطق محروم و مرزی روستاهای شمال استان آغاز کرده و تا پایان شهریور ماه این طرح را ادامه خواهد داد.

مسئول بهداری سپاه چالدران گفت: در این تیم ها ۲ اکیپ پزشکی متشکل از پزشکان عمومی، ماما، پرستار، کارشناس بهداشت عمومی و خانواده و دارو ساز حضور دارند کلیه خدمات خود را از قبیل ویزیت، تحویل دارو، مشاوره ، برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت رایگان انجام می دهند .

سروان پاسدار سید وحید حسین زاده خاطرنشان کرد: این تیم پزشکی اولین فعالیت خود را در شهرستان چالدران در روستای قرنقوآغاز نمود و قرار است در سایر روستاهای بخش مرکزی و دشتک این شهرستان این طرح را انجام دهد.

این مسئول گفت: توزیع برشور و کتابچه در بین مراجعه کنندگان با موضوع بهداشت فردی و محیط و آشنایی با برخی از بیماری ها از جمله دیگر برنامه های اجرای این طرح بود در زمینه اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ نفر از روستاییان این شهرستان از خدمات آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات