جمع آوری 12 میلیارد ریالی در جشن عاطفه های کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه های امسال 12 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت استان جمع آوری شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۴۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده اظهار داشت: از این میزان کمک جمع آوری شده یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز در قالب کالا بوده است.

وی افزود: علاوه بر این میزان کمک جمع آوری شده از طریق پایگاه ها، دفاتر کمیته امداد و مصلا‌های نماز جمعه از سوی موسسه خیریه حضرت رقیه در تهران نیز ۲ هزار بسته حمایتی شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش سه میلیارد به دانش آموزان نیازمند استان کمک شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: همچنین در آستانه سال تحصیلی جدید از سوی این نهاد به هر نفر از دانش آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد یک میلیون ریال کمک برای خرید اقلام تحصیلی و ۳۰۰ هزار ریال برای خرید کیف اعطا می‌شود که توزیع آن از ۲ روز گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌های امسال ۱۱ مهر ماه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان برگزار می‌شود، گفت: امسال در مرحله اول این جشن یک پایگاه در هر شهرستان برای دریافت کمک‌های مردمی دایر شد و بیشتر تاکید بر روی جمع آوری کمک‌ها به روش‌های نوین و الکترونیکی بود.

شیخی زاده اظهار داشت: افراد خیر و نیکوکاری که تمایل داشته باشند به روش الکترونیکی به دانش آموزان نیازمند استان کمک کنند می‌توانند از سامانه *۸۸۷۷*۰۸۷# و یا شماره گیری ۰۹۶۸۸۷۷ استفاده کنند.

مرحله اول جشن عاطفه‌ها با شعار «لبخند مهر، بسته به مهر شما» روز‌های ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه جاری در میادین اصلی شهر‌ها و مصلا‌های برپایی نماز جمعه برگزار شد و مرحله دوم نیز روز چهارشنبه ۱۱ مهر در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات